  • 1. Data: 2010-05-18 18:23:11
    Temat: Bronisław ERROR ! wszystko popierdoliłeś, leć do wikipejdy buhahahahahahaha
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Bronisławie

    to nie te stany, nie te panie marszałku buhahahahahaha

    chłopina bełkocząc pomylił stan wyjatkowy ze stanem nadzwyczajnym
    zwiazanym z klęskami żywiolowymi

    dobrze panie marszałku, oby tak dalej, przedszkole czeka;)

    buhahahaha

  • 2. Data: 2010-05-18 19:26:44
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a mnie wkurza twoj codzienny belkot, spadaj stąd!

  • 3. Data: 2010-05-19 09:01:41
    Od: "szat" <2...@1...com>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > zwiazanym z klęskami żywiolowymi
    >
    > dobrze panie marszałku, oby tak dalej, przedszkole czeka;)

    Koleś wysyła te pierdoły na każda grupę dyskusyjną. Wygląda na to, że PIS
    zatrudnił zadymiarzy, więc codziennie nowa dawka newsów , Komorowski grzebał
    w nosie przy jedzeniu albo nie umył rąk po wyjściu z klopa.

    --
    Radek

  • 4. Data: 2010-05-19 09:53:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szat" ht09dm$sq7$...@i...gazeta.pl

    > Koleś wysyła te pierdoły na każda grupę dyskusyjną. Wygląda na to, że PIS zatrudnił
    zadymiarzy, więc codziennie nowa dawka newsów
    > , Komorowski grzebał w nosie przy jedzeniu albo nie umył rąk po wyjściu z klopa.

    Co to klop? Może umył przed wyjściem. Ja na przykład nie myję
    po wyjściu z WC -- po co, skoro myję przed wyjściem? :) Może
    Komorowski tak samo -- nie skreślajmy go od razu jako kandydata.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-05-19 19:13:11
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    >. Wygląda na to, że PIS zatrudnił zadymiarzy, więc codziennie nowa dawka newsów ,
    > Radek

    Pisowcy zaatakowali internet. Są na na usenecie, forach, serwisach
    społecznościowych.
    Jarek udaje, że z wilka zamienił się owieczkę ale w internecie pisowcy
    zioną agresją bardziej niż przed wyborami w 2007.

  • 6. Data: 2010-05-20 22:25:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-19 21:13, Tomasz [Bubon] pisze:

> [...]
    > Jarek udaje, że z wilka zamienił się owieczkę ale w internecie pisowcy
    > zioną agresją bardziej niż przed wyborami w 2007.

    To nie Pisowcy. To LUD.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-05-23 18:22:05
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Maj, 00:25, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > To nie Pisowcy. To LUD.

    LUD który nie popiera jedynej słusznej partii (dawniej taką było PZPR)
    to wrogi LUD - pisowcy.