  • 1. Data: 2009-10-28 23:05:53
    Temat: Buy & Hold w akcji
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    W piatek po raz kolejny przekonamy sie ile warta jest strategia Buy&Hold,
    strategia propagowana tak chetnie przez roznych specow. Tym razem przyszla
    pora na Krosno, spolke notowana na pierwszej sesji WGPW w dniu 16.04.1991 po
    0.41 zł.

    D.

  • 2. Data: 2009-10-29 08:01:04
    Temat: Re: Buy & Hold w akcji
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >pora na Krosno, spolke notowana na pierwszej sesji WGPW w dniu 16.04.1991

    To już dawno nieaktualna strategia.

  • 3. Data: 2009-10-29 08:42:03
    Od: "RK" <s...@a...biz>

    Strategia 'Buy' na poczatku i 'Hold' do smierci? Tak ja rozumiesz?
    RK

  • 4. Data: 2009-10-29 09:19:13
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > pora na Krosno, spolke notowana na pierwszej sesji WGPW w dniu 16.04.1991 po

    Dieter, zamiast mlaskać przedstaw zestawienie: powiedzmy inwestując 1000PLN na
    każdą spółkę przy jej starcie. Zobaczymy jak to wyjdzie.

  • 5. Data: 2009-10-29 09:49:27
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    Jego strategia zrobila z niego dziada i juz nigdy Dieter nie wyrwie sie z
    tej biedy.....
    Ciekawe dlaczego ten mitoman nie bierze pod uwage spolek solidnych
    fundamentalnie a wybiera jakies pojedyncze smieciuchy.?..wlasnie zrob
    zestawienie roczne dla wszystkich....

  • 6. Data: 2009-10-29 10:56:05
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    > wlasnie zrob
    > zestawienie roczne dla wszystkich....

    Odp. A dlaczego Ty nie zrobisz takiego zestawienia? Za glupi jestes do tego czy
    jak?

    B&H to dla mnie trzymanie akcji przez wiecej niz rok. Sprawdz sobie spolki
    notowane podczas pierwszego notowania WGPW w 1991 r. i podaj ich laczna stope
    zwrotu.

    D.

  • 7. Data: 2009-10-29 11:01:13
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > notowane podczas pierwszego notowania WGPW w 1991 r. i podaj ich laczna

    Skoro sam wyskakujesz z tematem taki pewny swoich racji to rob to
    zestawienie dla wszystkich a nie bedziesz sie wyslugiwal innymi....Udowdnij
    swoja racje nie tylko na Krosnie....
    Ty sie nigdy z biedy nie wyrwiesz stosujac swoja metode inwestowania...Moze
    zagraj na targu w trzy karty jak masz dobry wzrok...-;))))

  • 8. Data: 2009-10-29 13:27:04
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dieter, zamiast mlaskać przedstaw zestawienie: powiedzmy inwestując
    > 1000PLN na
    > każdą spółkę przy jej starcie. Zobaczymy jak to wyjdzie.
    >
    > --

    Czy takie zestawienie, to nei jest po prostu WIG? Szerszego indeksu nie
    mamy.
    RK

  • 9. Data: 2009-10-29 15:17:46
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tak jak myslalem. Brak Ci umiejetnosci zeby zrobic takie zestawienie. Jak
    zwykle duzo gadasz i nic z tego nie wynika.

    Jesli wiekszosci firm notowanych na WGPW w 1991 roku juz nie ma to ile
    zarobilbys kupujac ich akcje?

    D.

  • 10. Data: 2009-10-29 15:39:00
    Od: " templariusz" <t...@g...pl>

    Metoda ta jest na pewno wielce skuteczna stosują ja przecież fundusze
    inwestycyjne i inne takie tam, oczywiście w wiadomy sobie sposób przez
    specjalistów, gdzie my jako murzyńscy inwestorzy nie mamy i nie możemy mieć
    o niej pojecia.Przez tych właśnie specjalistów pokolenia 30-40 latków bedą
    miały całe piwnice złota i pieniędzy, bije sie w piersi że jestem taki
    ubogi i nie moge swoich środków pieniężnych powierzyć starszym i
    mądrzejszym, cóż taki los...