  • 1. Data: 2010-07-19 07:37:32
    Temat: Bycza krew
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    A nie mówiłem?
    Będzie się lała bycza krew. Mmmm, jak fajnie...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-07-19 07:51:36
    Temat: Re: Bycza krew (?)
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> pisze:
    > A nie mówiłem?
    > Będzie się lała bycza krew. Mmmm, jak fajnie...

    Jak na razie (09:50) WIG20 ma "płaskie" otwarcie.
    Wiec *przynajmniej* nie ma objawów *stadnej* paniki.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Podróż lubi towarzyszy.

  • 3. Data: 2010-07-19 07:59:22
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak na razie (09:50) WIG20 ma "płaskie" otwarcie.
    > Wiec *przynajmniej* nie ma objawów *stadnej* paniki.

    Japonia i USA po -3%
    Budapeszt -4%
    mam nadzieję, że i nam się udzieli :)

  • 4. Data: 2010-07-19 08:18:01
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> pisze:
> [...]

    A ty piszesz z perspektywy daytrading czy takiej przynajmniej kwartał+?

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jeśli naprawdę dbasz o swe imię, pozostaniesz biedny.

  • 5. Data: 2010-07-19 08:24:17
    Od: cos <a...@g...pl>

    W dniu 2010-07-19 09:37, Jan Werbiński pisze:
    > A nie mówiłem?
    > Będzie się lała bycza krew. Mmmm, jak fajnie...

    nono ale zwala :P

  • 6. Data: 2010-07-19 09:56:53
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > A ty piszesz z perspektywy daytrading czy takiej przynajmniej kwartał+?

    Kilkutygodniowej.
    Ciągle indeksy uderzają głową w sufit. Ostatnio znowu przy suficie, więc
    kierunek w dół jest całkiem prawdopodobny.

  • 7. Data: 2010-07-19 10:21:49
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

> [...]
    > Ciągle indeksy uderzają głową w sufit. Ostatnio znowu przy suficie,
    > więc kierunek w dół jest całkiem prawdopodobny.

    No to może dopiszesz w jak długiej perspekrywie (tygodnie/miesiące/...)
    albo do jakiego poziomu?

    P.S. Znasz "podstawowe" zalecenie dla analityków giełdowych?
    "Daj im datę albo daj im liczbę, nie dawaj obu na raz" ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Od ojczyzny wieje ciepłem, od obczyzny - chłodem.

  • 8. Data: 2010-07-19 10:26:24
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > A nie mówiłem?
    > Będzie się lała bycza krew. Mmmm, jak fajnie...

    Eee tam. Tak jak mówiłem - wzrosty. EURUSD już zarabia, za chwilę giełdy
    pójdą za nim.

  • 9. Data: 2010-07-19 10:38:00
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >
    > P.S. Znasz "podstawowe" zalecenie dla analityków giełdowych?
    > "Daj im datę albo daj im liczbę, nie dawaj obu na raz" ;-)

    Nie będę Ci wróżył, bo słabo płacisz.
    Gram na odkupienie tańszych akcji w ciągu 2-3 miesięcy i późniejszy wzrost
    pod dywidendę.
    Okaże się czy mam rację. Na razie w tym roku jestem powyżej indeksu i mi to
    wystarczy.

  • 10. Data: 2010-07-19 12:52:50
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > A nie mówiłem?
    > Będzie się lała bycza krew. Mmmm, jak fajnie...

    Masz jakąś strategię, czy grasz na "chybił, trafił"?

    Buy now

    kc