  • 1. Data: 2009-06-08 19:26:19
    Temat: Bye Bye Fortis
    Od: "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl>

    Dziś byłem w Fortisie (oddział Bielsko Biała) i zostałem poinformowany (po
    konsultacji z centralą) że promocja pakietu złotego dotyczy tylko nowych
    klientów :(
    "No ale jakby Pan miał aktywa średnie 100 k w naszym super banku to
    uruchomimy panu pakiet platynowy, tylko że jak owe aktywa spadną poniżej tej
    magicznej granicy, bank naliczy opłatę kompensacyjną 100 złotych" (procedura
    kwartalna).
    Już mi się nie chciało przekonywać że są osoby które zmigrowały z e-pakietu
    do złotego
    Po tym kuble zimnej wody los RORu w Fortisie jest przesądzony.
    Za to pierwsze wrażenia odnośnie Aliora całkiem dobre. Co prawda nie do
    końca rozumiem dlaczego bank para się ogrodnictwem (za otwarcie bezpłatnego
    w promocji konta jeszcze mi wcisnęli jakąś roślinę w doniczce) :) Interfejs
    faktycznie prawie Fortisowy, przynajmniej łatwo się przenosiło szablony
    płatności. Zobaczymy co będzie dalej.

    tpajak

  • 2. Data: 2009-06-08 19:37:16
    Temat: Re: Bye Bye Fortis
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl> wrote in message
    > Dziś byłem w Fortisie (oddział Bielsko Biała) i zostałem poinformowany (po
    > konsultacji z centralą) że promocja pakietu złotego dotyczy tylko nowych
    > klientów :(

    Hehe... ja tam mialem stycznosc tylko z oddzialwm na Wiejskiej w W-wie, wiec
    moze to jakis super oddzial, bo jeszcze nigdy nie moglem na nich narzekac
    :). No dzis moge... bo nie udalo mi sie uzyskac zwolnienia z oplaty za
    kolejny rok uzywania VG, ale juz mam sposob jak sobie z tym poradzic ;).
    Na WWW nie ma informacji o tym, ze promoscja dotyczy tylko nowych klientow,
    wiec radzilbym zapytac przez Pl@nete.

    MK

  • 3. Data: 2009-06-08 21:51:12
    Od: Raff <r...@g...com>

    Ja zamykałem konto dzisiaj przez ponad godzinę (aż 3 osoby z oddziału
    się nad tym głowiły i wydzwaniały). A wszystkiemu winne były założone
    przez Pl@net lokaty terminowe. Żeby nie stracić odsetek z powodu
    zerwania musiałem zgodzić się na założenie rachunku lokat tzw.
    technicznego, gdzie po zakończeniu lokat spłyną pieniądze (choć
    początkowa "propozycja" brzmiała: "musi Pan mieć aktywny rachunek
    osobisty aż do końca trwania lokat"). Przez to nie przyjęto ode mnie
    wypowiedzenia umowy rachunku z powodu zmiany TPiO, a tylko zwykłe 30-
    dniowe wypowiedzenie - czyli zapłacę za konto w czerwcu i w lipcu.
    Kartę VISA zastrzeżono 1 godz. po moim wyjściu z oddziału (tego
    dowiedziałem się przez centrum telefoniczne). A najciekawsze... w
    Pl@net dalej wszystko po staremu... karta VISA dalej AKTYWNA, a lokaty
    zostaną po zakończeniu przekazane na rachunek osobisty, który podobno
    jest zamknięty, a nie rachunek "techniczny".
    Ręce opadają. A ja byłem w tzw. starym oddziale Fortisa, nie
    Dominecie, więc powinienem się spodziewać, że tam znają się na tym co
    robią....
    To może jednak dobrze, że ja już w końcu (a przynajmniej dalej tak
    myślę po dzisiejszej wizycie w oddziale) pożegnam się z FB.
    R.

  • 4. Data: 2009-06-09 02:03:08
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > w promocji konta jeszcze mi wcisnęli jakąś roślinę w doniczce) :) Interfejs

    Którą?
    http://www.szczecin.kwp.gov.pl/baza/Image/W112008/08
    1218112001.jpg
    http://www.indoor-bonsai-tree.com/Bonsai.jpg
    http://www.kobieta.pl/typo3temp/pics/cf31f1b08d.jpg
    ;-)

    zyga

  • 5. Data: 2009-06-09 07:43:54
    Od: "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl>

    > Którą?
> [...]
    \
    Hehe, takich wymyślnych to nie było ;) Do wyboru parę tui, dwa iglaki i
    jakieś z liściami. Ja jako typowy blokers porwałem pierwsze lepsze z brzegu
    i poniosłem do chałupy

    pzdr
    tpajak

  • 6. Data: 2009-06-09 07:49:12
    Od: "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl>

[...]

    Mam dokładnie takie same odczucia po wizycie w oddziale. Tym niemniej jednak
    ostatecznie zdecydowałem się nie wypowiadać ROR-u do czasu zapadnięcia
    wszystkich lokat. Jak mają taki B.R.D.L to lepiej nie mieszać bo później
    będę musiał wielokrotnie gonić do oddziału. Tyle że aktywność ograniczę do
    zera.

    pzdr
    tpajak

  • 7. Data: 2009-06-09 19:20:45
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > jakieś z liściami. Ja jako typowy blokers porwałem pierwsze lepsze z brzegu

    Będziesz miał na Boże Narodzenie, tylko aliorowe bombki musisz zdobyć,
    może jakiś produkt kupisz?

    zyga