  • 1. Data: 2009-03-02 12:14:55
    Temat: Bye, bye europe
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    U nas PKB (jeszcze) na plusie. To moze dlatego u nas takie małe spadki. Ale
    nie ma wyjścia pójdziemy z reszta na dno.
    To chyba nie są juz żarty. Meczyć się 10 kolejnych lat w pernamentnym
    kryzysie jak w latach 30-tych to niewesoła perspektywa. Ale chyba realna.

  • 2. Data: 2009-03-02 12:20:53
    Temat: Re: Bye, bye europe
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Piotr Maksymowicz wrote:
    > U nas PKB (jeszcze) na plusie. To moze dlatego u nas takie małe spadki. Ale
    > nie ma wyjścia pójdziemy z reszta na dno.

    Odpowiedz jest jedna - wiecej regulacji i mniej wolnego rynku. Aniela i
    Nikolas tak powiedzieli. A tacy mysliciele nie moga sie mylic.

  • 3. Data: 2009-03-02 12:58:00
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Piotr Maksymowicz <p...@p...onet.pl> napisał(a):

[...]

    Koło zamachowe kryzysu kręci się poza Polską. Pytanie kiedy tam się zatrzyma
    i kiedy zacznie się poprawa?
    Tego nikt w tej chwili nie wie, ale 10 lat to gruba przesada.
    Porównywanie z Wielkim Kryzysem lat 30-tych to też przesada.
    Wtedy PKB w USA obniżył się ok. 50% a indeks S&P spadł prawie o 90%.
    p.s. Co rozumiesz, że: "pójdziemy z resztą na dno" ???
    Jakie parametry i dane według Ciebie oznaczają "dno" ?

  • 4. Data: 2009-03-02 13:09:53
    Temat: Zyd dobija dzisiaj zlotowke
    Od: fatso <f...@n...com>

    To pewnie sie wkurwil ten przebrzydly Golman Sachs ktoremu doradza
    nasz juz rodzimy renegat Kaziu Zakochaj sie.
    Slowo sie rzeklo, kobylka u plota?
    No coz, geszeft to geszeft. Jak mozna to sie go zrobi wyrzucajac
    obietnice do kibla.

  • 5. Data: 2009-03-02 13:30:21
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    > Porównywanie z Wielkim Kryzysem lat 30-tych to też przesada.
    > Wtedy PKB w USA obniżył się ok. 50% a indeks S&P spadł prawie o 90%.

    Skąd te dane?
    U nas już masz 15% i 40%

  • 6. Data: 2009-03-02 13:46:45
    Od: Leksy <l...@g...com>

    S&P już 55% zleciał a końca nie widać :)

  • 7. Data: 2009-03-02 13:47:24
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Piotr Maksymowicz wrote:
    > U nas PKB (jeszcze) na plusie. To moze dlatego u nas takie małe spadki. Ale
    > nie ma wyjścia pójdziemy z reszta na dno.

    bye bye europe, czyli czas na longi na eurusd :)))
    MaciejZ

  • 8. Data: 2009-03-02 13:54:39
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Maciej Zywno pisze:

    > bye bye europe, czyli czas na longi na eurusd :)))

    Serio myślisz, że usd/euro pójdzie w górę? Może wzgledem
    zlotówki. Ale właśnie co powinno isc bardziej do góry? Jeny?

  • 9. Data: 2009-03-02 14:10:50
    Temat: Re: Zyd dobija dzisiaj zlotowke
    Od: sorden <s...@w...pl>

    fatso wrote:

    > No coz, geszeft to geszeft. Jak mozna to sie go zrobi wyrzucajac
    > obietnice do kibla.

    E tam, do 5PLN jeszcze "daleko" ;)

    --
    in

  • 10. Data: 2009-03-02 14:33:41
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Wojciech Frybyśu wrote:

    > Serio myślisz, że usd/euro pójdzie w górę? Może wzgledem
    > zlotówki. Ale właśnie co powinno isc bardziej do góry? Jeny?

    Nie wiem, ale mowia, ze trzeba robic odwrotnie niz naganiaja ;)
    MaciejZ