  • 1. Data: 2006-06-28 07:37:55
    Temat: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: "DJ" <d...@g...com.pl>

    Witam

    Przez kilka lat az do wczoraj bylem zadowolonym klientem mBanku. Wczoraj sie
    troche zdenerwowalem. Akurat wylecial mi z glowy moj identyfikator do konta.
    Pomyslalem sobie, ze zadzwonie do mBanku, wypytaja mnie o PESEL-e i nne
    rzeczy, ewentualnie poprosza o haslo do konta lub haslo jednorazowe i po
    sprawie. Tymczasem okazuje sie, ze moge tylko zamowic pakiet aktywacyjny na
    ktory musze czekac okolo tygodnia. Dodatkowo dostep zostaje zablokowany i
    nawet po przypomnieniu identyfikatora nie mozna nic zrobic. Tym to sposobem
    przez tydzien nie ma zadnego dostepu do konta. Naprawde nie rozumiem po co
    taka skomplikowana i czasochlonna procedura. W Multibanku nie ma zadnego
    problemu z uzyskaniem na telefon identyfikatora, a przeciez to w koncu
    wlasciwie ten sam bank. Rozumiem wzgledy bezpieczenstawa, ale to jest chyba
    przesada. W koncu jest haslo do konta, sa hasla jednorazowe, maja moj numer
    telefonu komorkowego. Czy nie mozna w takim przypadku uproscic procedury bez
    zagrozenia dla bezpieczenstwa? Jak dla mnie naprawde w tym przypadku
    przesadzili.
    To tyle, musialem sie wyzalic ;)

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2006-06-28 07:44:02
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    DJ wrote:
    [..]

    > sprawie. Tymczasem okazuje sie, ze moge tylko zamowic pakiet aktywacyjny na
    > ktory musze czekac okolo tygodnia. Dodatkowo dostep zostaje zablokowany i

    A ja cały czas nie uzyskałem satysfakcjoonującej mnie odpowiedzi
    _dlaczego_ nie można mieć zapasowego pakietu aktywacyjnego.

    A czekanie ok. tygodnia .... u mnie nigdy nie było to mniej niż 10 dni.
    KJ

  • 3. Data: 2006-06-28 08:15:46
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    No niestety ale gdy ma miejsce taka sytuacja lub podobna to wychodza na jaw
    wszystkie wady takiego wirtualnego banku

    na codzień jak korzystasz sobie przez internet to jest rewelacja, ale
    załatwienie czegokolwiek dodatkowego to droga przez mękę

    w marmurowym banku taką sprawę załatwiłbyś w 2 godziny z czego godzinę
    zajęłoby stanie w kolejce

    w mbanku jak dobrze pójdzie to w tydzień, jak źle to sporo dłużej

  • 4. Data: 2006-06-28 08:24:50
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "PBKR" <S...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:e7te6l$mf0$2@inews.gazeta.pl...

    > w mbanku jak dobrze pójdzie to w tydzień, jak źle to sporo dłużej

    no tak, ale przyznasz ze "zapomnienie swojego identyfikatora" to nie jest
    chyba bardzo typowa sytuacja ?
    rozumiem haslo, ale identyfikator ? przeciez to mozna sobie w portfelu bez
    zadnego zagrozenia nosic.....

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 5. Data: 2006-06-28 08:45:27
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    DJ napisał(a):
    > Witam
    >
    > Przez kilka lat az do wczoraj bylem zadowolonym klientem mBanku. Wczoraj sie
    > troche zdenerwowalem. Akurat wylecial mi z glowy moj identyfikator do konta.

    Tzn. przez kilka lat znales ten identyfikator i akurat wczoraj go
    zapomniales? Pewnie niedlugo sie przypomni...

    --
    elephanto

  • 6. Data: 2006-06-28 09:04:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@e...pl> napisal(a):

> [...]
    > chyba bardzo typowa sytuacja ?
    > rozumiem haslo, ale identyfikator ? przeciez to mozna sobie w portfelu bez

    Zdarza się ;-) Ja długo nie używałem rachunku w mBanku i też
    zapomniałem, ale po paru dniach sobie przypomniałem. Gorzej gdybym
    miał tam kasę a oni mi zablokowali dostęp z tego powodu ;)

    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 7. Data: 2006-06-28 09:07:22
    Od: "DJ" <d...@g...com.pl>

    > Tzn. przez kilka lat znales ten identyfikator i akurat wczoraj go
    > zapomniales? Pewnie niedlugo sie przypomni...

    Juz sie przypomnial. Wlasciwie zawsze go wpisywalem odruchowo. Tylko jakos
    usilnie probowalem sobie przypomniec inny potrzebny mi numer. To mi tak
    jakos zamieszalo, ze nie moglem sobie potem przypomniec identyfikatora.
    Pomyslalem, ze zadzwonie na mLinie i po sprawie. Tam sie troche pospieszylem
    i zamowilem ten pakiet startowy, a to niestety blokuje dostep i teraz juz
    nic nie moge zrobic. Musze czekac na pakiet, ktory mi pozwoli odzyskac
    identyfikator, ktory juz pamietam. Czy to nie jest troche chore?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 8. Data: 2006-06-28 09:14:07
    Od: "DJ" <d...@g...com.pl>

> [...]
    > chyba bardzo typowa sytuacja ?
    > rozumiem haslo, ale identyfikator ? przeciez to mozna sobie w portfelu bez

    I wlasnie z tego wzgledu mnie dziwi az takie podejscie mBanku do tej sprawy.
    Bez zadnego zagrozenia mozna nosic w portfelu, a mBank nie moze podac nawet
    majac moj telefon komorkowy, mozliwosc przepytania o wszystkie dane, haslo
    do konta czy haslo z listy hasel jednorazowych.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2006-06-28 09:20:14
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > majac moj telefon komorkowy, mozliwosc przepytania o wszystkie dane, haslo
    > do konta czy haslo z listy hasel jednorazowych.

    ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 10. Data: 2006-06-28 09:23:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@g...com.pl> napisal(a):

> [...]
    > majac moj telefon komorkowy, mozliwosc przepytania o wszystkie dane, haslo
    > do konta czy haslo z listy hasel jednorazowych.

    Myślę, że się boją, że ktoś komuś ukradł listę haseł jednorazowych i
    teraz chce wyciągnąć identyfikator. Tyle że bez hasła to też nic nie
    załatwi. Ale to trochę kiepskie zabezpieczenie, bo identyfikator można
    podejrzeć. Jak ktoś podejrzy i ukradnie listę haseł, to zmieni hasło i
    potem hulaj dusza.