  • 1. Data: 2010-04-15 22:05:55
    Temat: Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.rp.pl/artykul/9157,461351_Krasnodebski__J
    uz_nie_przeszkadza.html

  • 2. Data: 2010-04-15 22:33:58
    Temat: Re: Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Charlie delta pisze:
    > http://www.rp.pl/artykul/9157,461351_Krasnodebski__J
    uz_nie_przeszkadza.html

    Lech Kaczynski jakim byl prywatnie nie wiem, Prezydentem w mojej opini
    nie najlepszym, ale tak z coraz wiekszej perspektywy patrzac moglo byc
    duzo gorzej - to Lech mogl byc bratem Prezydenta...

    Niestety jak pokazuja ostatnie wydarzenia najwiekszym problemem nie byli
    dla Prezydenta Lecha Kaczynskiego Ci co go opluwali, a tylko Ci co byli
    w jego otoczeniu. Te dluga liste otwiera Jego brat Jaroslaw...

    Boz.e! Chron' mnie od przyjació? - z wrogami dam sobie rade sam...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. Co jak co ale Wawel Lechowi sie nie nalezy - Powa;zki jak
    najbardziej. Krypta Prezydencka - oczywiste, ale nie Wawel.

  • 3. Data: 2010-04-15 23:26:51
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > http://www.rp.pl/artykul/9157,461351_Krasnodebski__J
    uz_nie_przeszkadza.html

    pisanie takich jadowitych artykulików w czasie żałoby tuż przed pogrzebem
    świadczy o dużej klasie Krasnodębskiego i w ogóle Rzeczpospolitej...

  • 4. Data: 2010-04-16 06:07:52
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

> [...]
    >
    > pisanie takich jadowitych artykulików w czasie żałoby tuż przed pogrzebem
    > świadczy o dużej klasie Krasnodębskiego i w ogóle Rzeczpospolitej...

    A co złego napisał?
    To jest według Ciebie jad, przypomnij sobie co smarowały psy z wyborczej i
    tvn.
    Weź się zastanów. Gdzie ten jad? Podaj cytat z zalinkowanego wyżej artykułu.

    Może na spokojnie określ swoją wizję Polski, prezydentury, patriotyzmu i
    obywatelstwa na zasadzie poparcia dla, a nie sprzeciwu wobec.
    Chyba, że marzy Ci się prezydent, który płaszczy się przed byle pierdnięciem
    ze wschodu lub UE; łże do kamer żeby tylko sondaże dobrze wypadły; uznaje,
    że dwójka penetrujących sobie kiszkę stolcową facetów to rodzina z pełnymi
    prawami do adopcji, spadków, świadczeń socjalnych itp; a skurwysynów spod
    znaku kiszczaka nazywa ludźmi honoru. O to Ci chodzi? Taka Polska Ci się
    śni?

    DJ

  • 5. Data: 2010-04-16 07:04:32
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    DJ(Dominik) pisze:

    > Weź się zastanów. Gdzie ten jad? Podaj cytat z zalinkowanego wyżej artykułu.

    "
    Czołowi politycy przekraczali granicę przyzwoitości, krzycząc: ,,Były
    prezydent Kaczyński", popisując się piskliwymi tyradami o dyplomatołkach
    i małpce Fiki Miki. Bo ani studia na najlepszej uczelni, ani dobra
    przeszłość, choćby opowiedziana tysiąc razy, nie ochronią przed
    obsunięciem się do poziomu motłochu.
    "

    "promowanego w partii rządzącej przedstawiciela polskiego motłochu."

    "
    Elity III RP nienawiść do Niego siały świadomie i z premedytacją.
    Niedawno u czołowego dziennikarza, przedstawiciela ulizanego i zarazem
    agresywnego konformizmu, dominującego w polskich mediach
    elektronicznych, wyczytałem[...]
    "

    To tak "na szybko".
    Zaiste - kraina łagodności...
    --
    L E P E K

  • 6. Data: 2010-04-16 07:27:38
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Chyba nie zrozumialeś mojego posta

    DJ

  • 7. Data: 2010-04-16 07:44:20
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

    > Chyba nie zrozumialeś mojego posta
    >
    > DJ

    Zrozumiał, nadal będzie szukał jadu, tam gdzie go nie ma

    kc

  • 8. Data: 2010-04-16 08:07:11
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "DJ (Dominik)" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nie zrozumialeś mojego posta

    A ty nie rozumiesz, że jeżeli przez tyle lat ktoś tępo powtarzał bzdety za
    swoimi Żakowskimi, a teraz nagle zostali na lodzie ze swoimi wierzeniami, bo
    ich guru zmienili front, to teraz opór wybuchnie ze zdwojoną siłą? Niestety.
    Przyzwyczaj się do tego, że nadal będziesz sk....nem, bo im żałobę
    przerywasz.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 9. Data: 2010-04-16 08:22:22
    Od: "Druch" <e...@n...com>

    "viper" <v...@o...pl> wrote in message

    > pisanie takich jadowitych artykulików w czasie żałoby tuż przed pogrzebem
    > świadczy o dużej klasie Krasnodębskiego i w ogóle Rzeczpospolitej...

    "Jadowitych", zalamales mnie stary.

    Druch

  • 10. Data: 2010-04-16 09:28:48
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > prawami do adopcji, spadków, świadczeń socjalnych itp; a ysynów spod
    > znaku kiszczaka nazywa ludźmi honoru. O to Ci chodzi? Taka Polska Ci się

    najpierw o artykule... Krasnodębski tuż przed pogrzebem wykorzystuje wizerunek
    Prezydenta by przywalic swoim politycznym przeciwnikom... żałosne na maksa... a
    artykuł kończy słowami "gardzę wami" i nazywa ich motłochem... bardzo właściwe
    słowa na ten czas... nie mówiąc już o tym, że artykuł jest pisowsko płomienny,
    ale ma mało wspólnego z prawdą... Prezydent podlegał krytyce, jak każdy poltyk,
    ale poza dewiantami w stylu Palikota nikt Go nie lżył ani nie opluwał...
    Kasnodębski nie wspomniał o tym, że w organie Rzeczpospolita i polskiej
    telewizorni dla równowagi regularnie pojawiały się ociekające wazeliną
    panegiryki...
    A co do wizji Polski to będziemy mieli problem... ponieważ jesteś delikatnie
    mówiąc gorliwym sympatykiem pisu to masz troszkę tendencje odwracania kota
    ogonem i ciężko nam będzie się porozumiec... i bardzo bym nie chciał byśmy w
    tej chwili się poprztykali... najpierw mała uwaga...kiedyś byłem młody i
    piękny... (teraz niestety zostało mi już tylko to "i" :(( ...) i jako ładny
    lokaty chłopaczek wpadłem w oko sąsiadowi... miałem z tym problem... ponieaż ja
    nie lubię chodzic na skargę i donosic takie sparwy załatwiam sam... tych swoich
    zalotów pan nie wspominał chyba dobrze, raz nawet próbował dopaśc mnie w
    windzie, co nie było najlepszym pomysłem... ale uraz psychiczny do pedalstwa mi
    został... dlatego argument o dwóch panach jest lekko chybiony... Pytasz jaki
    prezydent mi się śni?.. po pierwsze taki który nie będzie prezydentem tylko
    sympatyków jednej partii... nie wiem czy to jest możliwe... pytasz o
    patriotyzm... tu to nie chciałbym jednego... nie chcę żeby patriotyzmu uczył
    mnie ktoś taki jak Jarosław Kaczyński... gdy był czas walki, to Michnik czy
    Niesiołowski mówili ubekom żeby spier$d# alali, a Jarosław prowadził z nimi
    przymilne, wielogodzinne dyskusje... do tego stopnia że nie przesiedział w
    pierdlu nawet jednego dnia, a gdy przyszedł czas internowania to ubecja
    stwierdziła że jest tak nieszkodliwy, że szkoda na niego puszek w internie... a
    teraz gdy odwaga bardzo staniała i trzeba pracowac, to chłop chce walczyc...
    tak z bliska wyglądają wasze sztandary... w młodości na pewno więcej razy
    dostałem zomowską pałą niż ty, więc kolesiów typu Kiszczak jakoś szczególnie
    nie poważam... bohaterami mojej młodości byli Papież i Wałęsa... i nie chcę by
    aparat państwowy był zaangażowany w to, by wyszperac jakieś pomyje którymi
    można obrzucic Wałęsę... ja nie mam takiego podejścia jak Endriu i poczytałem
    trochę na ten temat... dodatkowym argumentem dla mnie jest to że Papież darzył
    Wałęsę niemal ojcowską miłością... a JPII był najlepiej poinformowanym
    człowiekiem w Polsce... wiedział wszystko... nie chcaiłbym żeby przyszły
    prezydent powierzał kluczowe stanowiska w państwie osobom kompletnie
    niekompetentnym, tylko dlatego że są lojalni... odnośnie Polski solidarnej też
    mam swój pogląd... ja nie mam jakiegoś wielkiego zamiłowania do pieniędzy, mogę
    miec mniej, mogę miec więcej, wsio ryba... jestem tez wyczulony na biedę... ale
    wiem jedno... ludziom nie należy dawac rybek, ludziom trzeba dac wędki... a
    tego nie da się zrobic głosząc populistyczne hasełka... robiąc dobrze tłustemu
    geszefciarzowi zabawiającemu się z panienkami na swoim jachcie robi się też
    dobrze jego pracownikom... a co do miejsca Polski w Europie, to cóż...
    stawianie się i generowanie konfliktów jest polityką bardzo krótkowzroczną...
    zresztą i tak uważam, że UE wkrótce stanie się atrapą i wydmuszką... a ja
    wierzę w Polskę... widzę dynamikę zmian w naszym kraju... już niedługo ta tak
    zwana stara Europa będzie się nam nisko kłaniac...