  • 11. Data: 2010-04-16 09:43:39
    Temat: Re: Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    DJ (Dominik) pisze:
    > Chyba nie zrozumialeś mojego posta

    Chyba zrozumiałem.
    Twierdzisz, że ten tekst nie jest jadowity i prosisz o podanie cytatów,
    jeśli jest odwrotnie. Podałem.
    A że druga strona przyjmuje (właściwie - nadała) podobny "ton dyskusji"?
    Oczywiście, jest sporo prawdy w tym, co napisał Krasnodębski - były
    "durnie", "kurduple" i "kartofle" - oczywiście. Ale czy z tego powodu
    tekst Krasnodębskiego staje się niejadowity?

    Pozdr,
    --
    L E P E K

  • 12. Data: 2010-04-16 09:59:09
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    >A co do wizji Polski to będziemy mieli problem... ponieważ jesteś
    >delikatnie
    >mówiąc gorliwym sympatykiem pisu to masz troszkę tendencje odwracania kota
    >ogonem i ciężko nam będzie się porozumiec...

    I tu jest pies pogrzebany - zakładasz że pewne wartości i przekonania są
    powiązane jedynie z sympatią do partii politycznej, a nie przypuszczasz, że
    mogą tkwić w znacznie głębszym Źródle.
    Argumentacja typu >On jest z pisu, nie warto z nim gadać< trochę jest
    krzywdząca, ale nie będę się droczył.

    Cholerna polityka...

    Peace

    DJ

  • 13. Data: 2010-04-16 10:11:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "DJ (Dominik)" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że mogą tkwić w znacznie głębszym Źródle.
    > Argumentacja typu >On jest z pisu, nie warto z nim gadać< trochę jest

    Też mam podobne wrażenie - zależnie od tego co się powie/napisze zostaje
    się zaliczonym do grona zwolenników jednej bądź drugiej partii mimo, że
    czuje się awersje do dowolnej formy "partyjniactwa".

    --
    marfi

  • 14. Data: 2010-04-16 10:16:42
    Od: "Druch" <e...@n...com>

    "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> wrote in message

    Bo to co niewygodne trzeba nazwac "jadem".
    Zeby wywrocic kota do gory ogonem.

    Druch

  • 15. Data: 2010-04-16 10:22:29
    Od: macieks <m...@g...com>

    Dobrze mówisz viper.

    Odnośnie pogrzebu.
    Jak tylko usłyszałem hasło Wawel, wiedziałem, że będą kontrowersje.
    Dziś czytam:
    http://wiadomosci.onet.pl/2156176,12,item.html
    http://wiadomosci.onet.pl/2156123,11,autorem_pomyslu
    _pochowku_na_wawelu_na_pewno_nie_jest_jaroslaw_kaczy
    nski,item.html

    Ktoś tu mija się z prawdą.

    Dobrze mówisz DJ

  • 16. Data: 2010-04-16 10:24:19
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > mogą tkwić w znacznie głębszym Źródle.
    > Argumentacja typu >On jest z pisu, nie warto z nim gadać< trochę jest

    Dominik, to nie jest tak... chodzi o to, że sympatycy pis z racji podziałów z
    reguły cierpią na coś co się nazywa syndromem oblężonej twierdzy... i uważają
    że najlepszą obroną jest atak... dlatego tak źle się dyskutuje... a wiesz co
    mnie się marzy?... chciałbym kiedyś w telewizorni, nie pltformerskiej, nie
    pisowskiej, ale polskiej usłyszec taką zapowiedź... Pod nieobecnośc premiera
    Tuska wicepremier Jarosław Kaczyński przyjął delegację... albo oczywiście
    odwrotnie... brzmi mało realnie, ale ja mocno wierzę, że takie mogą byc owoce
    śmierci Prezydenta... a ta tragedia sprwiła że będę jak kiedyś omijał dużym
    łukiem politykę... na pohybel polityce i politykom...

  • 17. Data: 2010-04-16 10:32:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dużym
    > łukiem politykę... na pohybel polityce i politykom...

    "Na pohybel" ?

    --
    marfi

  • 18. Data: 2010-04-16 10:46:05
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    >  "Na pohybel" ?
    >
    > --
    > marfi

    "Pohybel to wyraz pochodzenia ukraińskiego oznaczający &#8216;zgubę, zatracenie;
    szubienicę&#8217; (Słownik języka polskiego pod red. M. Szymczaka). Współcześnie
    wyraz ten występuje tylko w rzadkim (bo dawnym) wyrażeniu na pohybel &#8216;na zgubę,

    na zatracenie, na nieszczęście. Pohybel wywodzony jest od prasłowiańskiego
    czasownika, poświadczonego w języku staro-cerkiewno-słowiańskim jako
    *gybnąti &#8216;ginąć&#8217; (por. A. Brückner: Słownik etymologiczny języka
    polskiego)."

  • 19. Data: 2010-04-16 12:00:21
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    macieks wrote:

> [...]
    http://wiadomosci.onet.pl/2156123,11,autorem_pomyslu
    _pochowku_na_wawelu_na_pewno_nie_jest_jaroslaw_kaczy

    Dla mnie jest śmieszne, że zwolennicy pochówku na wawelu zachwalają tego
    pomysłu zalety, to że to zwolennicy jednej partii to pewnie przypadkowa
    koincydencja, ale nikt nie chce się przyznać do autorstwa tak znakomitego
    pomysłu.

  • 20. Data: 2010-04-16 12:06:43
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pomysłu zalety, to że to zwolennicy jednej partii to pewnie przypadkowa
    > koincydencja, ale nikt nie chce się przyznać do autorstwa tak znakomitego

    A dla mnie jest śmieszniejsze, że do protestów przyłączyli się ci, dla
    których Kaczyński to zdrajca, bo traktat lizboński podpisał. Nie wiadomo
    którzy głupsi. Chyba żadni.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII