  • 41. Data: 2010-04-17 10:46:05
    Temat: Re: Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > Ty Viper, a to nie ty czasami wyst=EApujesz tutaj w roli g=B3=F3wnej?.

    Tak, ja rozpoznaję i potwierdzam :)

    kc

  • 42. Data: 2010-04-17 19:08:34
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Rozumiem, że gdyby Tuska spotkało nieszczęście, to ta osoba, Kurski czy
    > inni
    > dalej by mówili o rudym bolku z wehrmahtu, słońcu Peru. No właśnie to jest
    > takie pojebane pojmowanie świata, od którego sie robi niedobrze.

    Skippy, z całym szacunkiem ale łzy Niesiołowskiego w zestawieniu z
    poniższym wpisem z bloga Palikota odnośnie Kaczyńskich:

    Ty-kanie
    http://palikot.blog.onet.pl/2,ID372445480,RS1,index.
    html

    "[...]Zawsze, gdy Jarosław Kaczyński wchodzi na mównicę, Stefan
    Niesiołowski zwraca się do niego po imieniu: "Zejdź z mównicy",
    "Jakim prawem tam stoisz?", "Nieuk!" itp. I zawsze Jarosław Kaczyński
    traci wówczas pewność siebie, i jedyne, co może powiedzieć to "Nie
    jesteśmy po imieniu", ale już bez tchu. Po swoim wystąpieniu za każdym
    razem wychodzi z sali sejmowej - tak jest zdenerwowany, blady i
    nieprzytomny z nerwów. [...]".

    Żeś teraz przywalił, za przeproszeniem.

    Po pierwsze Jarosław żyje więc nie widzę żadnego sensownego odniesienia.
    Po drugie te obelgi które tu cytujesz, są tak straszne że wszystkie 3-latki
    uciekły z piaskownicy.
    Po trzecie Niesiołowski zawsze był taki, tylko kiedys walił w ten sposób w
    potomków LSD i wtedy był OK; pewnie zresztą jest z Jarosławem na "ty" no i
    dodam, ze go nie lubią tak samo jak drugiego.

    A po czwarte, skoro już Jarosław, to ten nazwał bardzo dużą część Polaków
    "stojącymi nie z nim w stoczni, tylko obok ZOMO", no a część tej części
    leciała tydzień temu do Smoleńska.

    Darowałby by sobie więc może siedzenie dziś obok Loży Szyderców jak to
    zauważył tu ktoś wcześniej.
    Mógł iśc tylko na uroczystości nie dotyczące nikogo którego obrażał nawet
    pośrednio.

    Podzrawiam

  • 43. Data: 2010-04-18 16:09:44
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    uz_nie_przeszkadza.html

    > nie poważam... bohaterami mojej młodości byli Papież i Wałęsa... i nie
    > chcę by
    > aparat państwowy był zaangażowany w to, by wyszperac jakieś pomyje którymi
    > można obrzucic Wałęsę...

    czytaj kłamliwa ubecka k.urwo dająca dupy pedałom i uwielbiająca być dymana
    do dzisiaj, chociaż przez Rynek:
    http://niezalezna.pl/article/show/id/33094
    zwłaszcza komentarze sobie parówo poczytaj

  • 44. Data: 2010-04-18 20:45:51
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > do dzisiaj, chociaż przez Rynek:
    > http://niezalezna.pl/article/show/id/33094
    > zwłaszcza komentarze sobie parówo poczytaj

    posłuchaj ty pseudoprawicowy śmieciu... jak już tchórzliwie anonimowo bluzgasz,
    to rób to pod własnym nickiem... jesteś tchórzliwą kupą gówna... pamiętaj, że
    internet tylko pozornie jest anonimowy... są goście którzy za kilka złotych bez
    problemu namierzają norkę gdzie kryje się taki robak... nawet jeżeli będziesz
    pisał przez portalowe serwery... z reguły ludzie wychodzą z założenia że
    osobnikom upośledzonym przez naturę należy po prostu wybaczac, ale niekiedy
    trzeba zrobic wyjątek...

  • 45. Data: 2010-04-19 00:26:26
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]
    > złotych bez
    > problemu namierzają norkę gdzie kryje się taki robak... nawet jeżeli

    ha, ha, ha!
    to próbuj ubecka spedalona w windzie parówko, może twój pryncypał
    boluś-parówa ci pomoże jak nie dasz rady?
    czekam, z palcem w twoim ubeckim dupsku, i nie jęcz już tak. dasz radę:)

  • 46. Data: 2010-04-19 03:58:44
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > ha, ha, ha!
    > to próbuj ubecka spedalona w windzie parówko,  może twój pryncypał
    > boluś-parówa ci pomoże jak nie dasz rady?
    > czekam, z palcem w twoim ubeckim dupsku, i nie jęcz już tak. dasz radę:)

    a po co ja miałbym ciebie szukac?... ty mnie ani ziębisz ani grzejesz... ale
    jesteś chwastem, a do wyrywania chwastów służą odpowiednie organa... i nie ma
    zupełnie znaczenia czy swoje rzygowiny wydzielasz w Polsce czy za granicą...
    paru chojraków się już o tym przekonało, przekonasz się i ty...

  • 47. Data: 2010-04-19 12:45:08
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]
    > granicą...
    > paru chojraków się już o tym przekonało, przekonasz się i ty...

    i myślisz parówko, że te twoje organy dadzą radę? przecież ty mózgu nie
    masz... i sam nic nie potrafisz poza dawaniem dupy na rynku. Skąd
    wiedziałem, że skończy się tak banalnie - na na donosie:)
    bOLEK BĘDZIE DUMNY:)

  • 48. Data: 2010-04-19 16:37:37
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > masz... i sam nic nie potrafisz poza dawaniem dupy na rynku. Skąd
    > wiedziałem, że skończy się tak banalnie - na  na donosie:)

    facet, czy ty chcesz jakiś coming out tutaj zrobic?... bo jak nie to swoje
    pedalskie fascynacje zachowaj dla siebie... nikt mi nie wmówi że gostek którego
    95% treści wszystkich postów dotyczy wsadzania w dupe jest hetero... ja nie
    donoszę pacanie... ponieważ nic nie kumasz to ci to wytłumaczę... bardzo
    gwałtownie zmieniło się podejście organów ścigania do internetu... internet
    zaczął byc traktowany bardzo poważnie... są już przetarte ścieżki, wysyła się
    parę pism i sprawa jest załatwiona... opowiem ci historyjkę... jest taki
    człowieczek, nawet znam go osobiście, jeszcze z dawnych lat... jest bardzo
    sympatyczny, jest inżynierem elektronikiem, ale jak sobie popije to mu odbija i
    zaczyna grasowac po sieci... myślał że skoro mieszka we Frankfurcie to wszyscy
    mogą mu skoczyc... a zrobili mu ciśnienie i teraz jest taki malutki i cały
    zesrany... poza tym zorientowali się że jest przy kasie i szykują mu się dwa
    procesy cywilne i prawdopodobnie będzie musiał podpisac debilne ugody z
    cwaniaczkami... i nie wiem czy wiesz, że Wałęsa zatrudnia sztab prawników do
    procesowania się z różnymi obszczymurkami i przeczesują media w poszukiwaniu
    różnych rzygowin... a metoda jest prosta... najpierw sprawa karna, a jak jest
    znany adres to potem cywilna... facet, jakby cię zawzięty prawnik wział w
    obroty to byś w skarpetkach poszedł...niezależnie czy mieszkasz w Chicago czy w
    Pcimiu Dolnym... więc trzeba byc nieźle walniętym w dekiel żeby dla
    przyjemności w taki sposób bluzgac sobie w necie... i to jeszcze na kogoś
    takiego jak były prezydent...

  • 49. Data: 2010-04-20 07:09:34
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]
    > Pcimiu Dolnym... więc trzeba byc nieźle walniętym w dekiel żeby dla
    > przyjemności w taki sposób bluzgac sobie w necie... i to jeszcze na kogoś

    powiem ci pederasto jak skończy sie twój donos - choćbyś działał wspolnie z
    tym ubeckim kundlem bolkiem i jego prawnikami - zabanują mi konto na onecie,
    a ja stracę 5 minut na założenie następnego, twój inżynier elektronik jest
    widocznie podobnie jak ty, wyjątkowym cepem i nic nie potrafi.Wysłałeś już
    kapusiu te pare pism? Pamietaj, że jak twoje "organy" nie dadzą rady, to
    możesz tych swoich "gości" opłacić:)
    Bolek to ubecka wsza, każdy o tym wie, KAŻDY, są o tym książki, żyja naoczni
    świadkowie, procesami
    ani nie zmienisz faktów, ani nie zamkniesz nikomu ust.
    http://niezalezna.pl/article/show/id/33094

  • 50. Data: 2010-04-20 08:30:00
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > świadkowie,  procesami
    > ani nie zmienisz faktów, ani nie zamkniesz nikomu ust.

    widzę półgłówku że masz problemy z czytaniem i nóżki ci się już trzęsą ze
    strachu... więc śpieszę cię uspokoic otwartym tekstem, że nigdy na nikogo nie
    naskarżyłem i nie naskarżę... a gdybym miał donieśc na taką kupę gówna jak ty
    to chyba bym potem musiał poełnic seppuku... i powiem ci że gówno wiesz...
    zresztą skąd taki bystrzak miałby coś wiedziec... koleś pisał przez animizery,
    co ciebie już całkiem przerasta a mimo to go namierzyli... no to sobie
    pogadaliśmy, kończę już bo się zaraz porzygam...