  • 1. Data: 2007-01-07 23:13:49
    Temat: Było,ale ponawiam.Dot. PayPal
    Od: "cruiser" <b...@a...pl>

    Witam,

    Mam pytanie : czy ktoś z Was w praktyce sprawdził PayPal przy przekazaniu
    pieniędzy w walucie obcej na konto polskiego użytkownika ?

    Chodzi o przekazanie kwoty ~500 GBP. Jak wygląda u nich przewalutowanie i
    jak szybko środki można przetransferować na tradycyjny rachunek bankowy ?

    Zastanawiam się, czy nie lepiej po prostu tego dokonać z banku UK na
    rachunek walutowy (GBP) w PL, co zawsze się sprawdzało.

    Teraz szukam innej metody - bardziej eksperymentalnie,ale nie wiem,czy to ma
    sens...

    Dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-01-08 00:25:21
    Temat: Re: Było,ale ponawiam.Dot. PayPal
    Od: m...@g...com

    cruiser wrote:

> [...]
    > rachunek walutowy (GBP) w PL, co zawsze się sprawdzało.
    >
    > Teraz szukam innej metody - bardziej eksperymentalnie,ale nie wiem,czy to

    No normalnie, odbierasz kwotę w GBP, i jest przewalutowana (po jakimś bliżej
    nieokreślonym kursie). Nie pamiętam czy w momencie wpłynięcia pieniędzy,
    czy w momencie wypłaty środków.

    Jeżeli masz konto Personal, i wpłata nie jest z karty kredytowej, prowizja
    jest minimalna. Jeżeli masz konto personal, a wpłata jest z karty
    kredytowej - jesteś zmuszony zupgradeować konto do premium account, lub
    odrzucić płatność.

    Prowizje na koncie premium to prawie 4%.

    p. m.