  • 41. Data: 2019-12-21 21:01:43
    Temat: Re: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Ameryce to jest qrwa fajnie: Ford nie zatrudniał synów ani wnuków, a nawet sam J.E.
    Prezydent Trump nie zatrudnia córek ani
    szwagrów.
    O Choliłód (tam gdzie nomen omen ustosunkowani Żydzi gwałcą nieletnie aktoreczki i
    modelki) to już szkoda pisać.

    -----
    > Ano wszyscy ci /krewni i znajomi królika/poobsadzani z klucza partyjnego w ZSSP
    (Zarządach Spółek Skarbu Państwa)

  • 42. Data: 2019-12-21 22:54:53
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 21.12.2019 o 16:01, Trybun pisze:
    > tymczasem władza jak widać ma inne priorytety

    A jaki jest jej Priorytet Najwyższy?
    Władać!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 43. Data: 2019-12-21 23:15:19
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 21.12.2019 o 16:01, Trybun pisze:
    > obowiązuje zasada kapitalizmu taka że jego obżeranie się powoduje że
    > inni niedojadają.

    P***licie Hipolicie, to jest goszytowska prop-agitka!
    /primo/: w żadnym wypadku nie jest to żadną-tam "zasadą kapitalizmu",
    lecz lewackim mydleniem oczu.

    Na Wolnym (ergo: kapitalistycznym) Rynku jest "wygrywaj, albo giń!":
    dobry producent ma zyski, kiepski bankrutuje, i... słusznie! Upadanie
    gówo-producentów jest solą Wolnego Rynku: nie dość, że ładują do sklepów
    śmieci, to jeszcze angażują surowce, kapitały, maszyny, robotników. A w
    efekcie dają gówno-produkty, marnotrawiąc zasoby, i śmiecąc. Do piachu,
    do piachu z nimi!

    Durrrrnie uważają, że państwowa "fabrrrryka" jest OK, lepsza, bo nie
    może... zbankrutować! Nawet osiągając szczyty gówno-wytwórczości, i
    Himalaje deficytowości. Do piachu, do piachu, do piachu!!

    Gospodarka, wbrew lewokretynom, co to *wszystko* widzą _statycznie_ (bez
    zrozumienia kontekstu, interakcji, i dynamiki przyszłościowych
    możliwości), ona *nie jest* grą o /sumie zerowej/! Tzn. w najmniejszym
    stopniu nie jest tak, iż zysk jednych *musi* być koszem jakichś-tam
    "innych"; tzn owymi "innymi" będą najczęściej gównoproducenci! A już na
    pewno nie konsumenci, którzy są największymi (99%!) beneficjentami Woln.
    Rynku, i idącej za nim *konkurencji*. Nie-sterowanej jakąś administracją!

    Nawet i najniższa, menelska czy żebracza warstewka (warstewka! 0,5%
    społeczeństwa!) ma się wtedy *o niebo* lepiej, niż w soc-etatyzmie:
    różnorakość org. charytatywnych, i zalew towarów "z likwidacji
    przeterminowań", mno-gość! Kogoś wielce oburza, iż żebrak dostanie
    puszkę przeterminowanych ananasów? To się j*bnięty
    q*tasie *zamień* z nim!!

  • 44. Data: 2019-12-21 23:57:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5dfe3400$0$17362$6...@n...neostrada.pl

    > 9tkę.

    I nagrywa w kratkę? (z różnym skutkiem)

    > Mam jeszcze TP-Link z 7ką na pokładzie. Tutaj nie ma żadnych problemów z
    nagrywaniem - nawet ma fabrycznie zainstalowany program
    > do tych celów.

    Przestępcy (czyli rzekomi obrońcy prawa) zwyciężyli w Google.
    Najpierw firma Google wychodziła naprzeciw oczekiwaniom
    klientów -- teraz niekoniecznie...

    Prawo (choćby w Polsce) nie zabrania nagrywania rozmów.
    Nawet chyba sędziowie nie zabraniają nagrywania audio
    rozpraw sądowych -- opór stawiają dopiero przy video.

    A gdyby tak jeszcze zakazać produkcji jakichkolwiek kopiarek!?
    Można by nawet zabronić korespondencji pisanej na trwałych
    nośnikach -- pismo musiałoby ginąć tuż po odczytaniu przez
    odbiorcę...

    W ogóle uniemożliwić archiwizację czegokolwiek!
    Wszelkie umowy zawierane byłyby bez jakiegokolwiek zapisywania...

    > Obsługuje Twój MAXymilian HD Voice?

    Nie wiem, co to jest.

    Ma dwa mikrofony -- to wiem. Zatkanie drugiego
    (choćby przykrycie kapturem) wiele psuje w jakości.

    > Osobiście myślę że mocno technologia przereklamowana. Gdy Acer Liquid był w
    produkcji to jeszcze żaden operator z tego nie
    > korzystał, a tym czasem
    > jest to telefon dla którego próżno szukać konkurencji pod
    > względem jakości rozmów.

    Zauważyłem, że dawne (sprzed 20 lat czy 10) telefony (chyba
    tylko Nokie) były dobre od strony dźwięku, póki były nowe,
    ale w miarę starzenia się stawały się coraz gorszy...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 45. Data: 2019-12-22 00:01:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Kopiowanie CD/DVD/BR też bywa zabronione, ale nie jest uniemożliwione.

    Dookoła coraz więcej kamer (w sklepach, na ulicach -- gdziekolwiek)
    a nagrywanie własnych rozmów jest delegalizowane...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/

    "ąćęłńóśźż" 5dfd78ba$0$17363$6...@n...neostrada.pl

    : To często nie rynek, lecz politycy: w wielu stanach nagrywanie
    : rozmów jest tak obostrzone, że producentom się zapewne nie opłaca
    : dostosowywać produktów do konkretnego stanu i globalnie usuwają
    : pewne funkcjonalności.

    : Jak znam życie obostrzone jest tam, gdzie nagrano
    : paru lawmakerów kręcących lody.

    -----

  • 46. Data: 2019-12-22 00:10:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ąćęłńóśźż" 5dfe7a28$0$17363$6...@n...neostrada.pl

    : Ford

    Ten Ford, który sponsorował Hitlera?

    : nie zatrudniał synów ani wnuków, a nawet sam
    : J.E. Prezydent Trump nie zatrudnia córek

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ivanka_Trump
    córka oraz asystentka prezydenta Stanów
    Zjednoczonych Donalda Trumpa

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 47. Data: 2019-12-22 03:20:52
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    > Dookoła coraz więcej kamer (w sklepach, na ulicach -- gdziekolwiek)
    > a nagrywanie własnych rozmów jest delegalizowane...

    No bo te kamery mają ONI, a swoje *własne* wszak rozmowy,
    chcielibyśmy-my. Parchawce zwyczajne, Ludzka pleśń

  • 48. Data: 2019-12-22 07:29:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    jaNus <p...@b...pl> writes:

> [...]
    >
    > Na Wolnym (ergo: kapitalistycznym) Rynku jest "wygrywaj, albo giń!":
    > dobry producent ma zyski, kiepski bankrutuje, i... słusznie! Upadanie

    Otóż nie.
    1. Pomijasz znaczenie przypadku.
    2. Pomijasz znaczenie monopolu (który mógł powstać dzięki przypadkowemu
    sukcesowi)

    Ale że to nie jest grupa o polityce, to na tym zakończę.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 49. Data: 2019-12-22 09:46:18
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 21.12.2019 o 22:54, jaNus pisze:

    > A jaki jest jej Priorytet Najwyższy?
    >     Władać!

    A powinni tylko reprezentować interesy tych co ich wybrali.

  • 50. Data: 2019-12-22 09:47:51
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 21.12.2019 o 23:15, jaNus pisze:

> [...]
    > przeterminowań", mno-gość! Kogoś wielce oburza, iż żebrak dostanie
    > puszkę przeterminowanych ananasów? To się j*bnięty

    Co za bajdurzenie. Musisz sobie zdawać sprawę z tego że kapitalista,
    nawet ten rasowy nie czyni cudów, czyli materializuje dóbr z niczego. Co
    za bzdurne myślenie - "wygrywaj albo giń", tak Ci się podoba ten wyścig
    szczurów i to że silniejszy górą?

    Państwowa fabryka albo nie państwowa - ważne żeby jeden lub kilku
    spasionych wieprzów nie decydowało o być albo nie być ludzi którzy w
    mniej pracują.