  • 1. Data: 2003-09-02 16:27:18
    Temat: CDM Pekao SA - zamkniecie rachunkow inwestycyjnych
    Od: tenesu <t...@n...net>

    Na poczatku sierpnia zona i ja wydalismy polecenie zamkniecia rachunkow
    inwestycyjnych w CDM Pekao SA. Wedlug moich oszacowan, na jednym z rachunkow
    (A) byly akcje NFI o wartosci okolo 60 zl, a na drugim (B) akcje NFI o
    wartosci okolo 180 zl. Dyspozycja byla taka, aby akcje sprzedac, a
    pozostalosc pieniedzy przelac na wskazane konto bankowe. Tydzien pozniej na
    owo konto wplynelo okolo 30 zl z rachunku (B).

    Wydawalo mi sie, ze CDM akcje sprzeda, potraci oplate za prowadzenie rachunku
    (40 zl z kazdego rachunku) i na konto bankowe wplynie ok. 20 zl z rachunku A
    i ok. 140 zl z rachunku B. Ogolem wplynelo wiec o ok. 130 zl mniej, niz sie
    spodziewalem.

    Czy mi sie dobrze wydawalo? :-) Czy CDM cos sknocil? Czy mozna domagac sie
    rozliczenia? Czy moze sami je przysla (mija miesiac od zlozenia dyspozycji)?
    Prosze o komentarze.

    tenesu

  • 2. Data: 2003-09-02 18:27:19
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    Nie mam tam konta ale czy przypadkiem nie było tak że mieliście na
    jednym rachunku po jednej akcji każdego funduszu
    o łącznej wartości (60 PLN). Jeżeli tak to musieliście złożyć
    kilkanaście zleceń. Od każdego zlecenia biuro pobralo osobną prowizję .
    Z TOIP wynika że minimalna prowizja dla akcji to 8 PLN za zlecenie. Nie
    zdziwiłbym się za bardzo gdyby okazało się że na rachunku A to Ty jesteś
    winien bankowi
    Na B prawdopodobnie były po 3 akcje

    Trafiłem ?
    Adam

  • 3. Data: 2003-09-02 18:28:06
    Od: "opolanin" <o...@i...pl_NO-SPAM_>

    Użytkownik "tenesu" <t...@n...net> napisał w wiadomości
    > Wydawalo mi sie, ze CDM akcje sprzeda, potraci oplate za prowadzenie
    rachunku
    > (40 zl z kazdego rachunku)
    40 pln/rok (nie wiem ile uzytkowales konto), dolicz jeszcze prowizje
    od sprzedazy.

    > Czy mi sie dobrze wydawalo? :-) Czy CDM cos sknocil? Czy mozna
    domagac sie
    > rozliczenia? Czy moze sami je przysla (mija miesiac od zlozenia
    dyspozycji)?
    Jak sie cos dzieje na rachunku to raz w miesiacu wysylaja rozliczenie.
    Idz do okienka i popytaj co i jak policzyli.

    -----------------------------
    pozdrawiam
    opolanin

  • 4. Data: 2003-09-02 18:47:22
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    d...@p...onet.pl (Adam S.) wrote in news:021f01c37180$24967aa0$e4dd63d9
    @xzy:

    > Trafiłem ?

    na to wyglada :-) dzieki! nie wzialem pod uwage prowizji 8 zl za
    zlecenie :-( ...

    tenesu

  • 5. Data: 2003-09-02 18:49:13
    Od: tenesu <t...@n...net>