  • 511. Data: 2015-09-21 15:23:53
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-21 o 15:22, z pisze:

    > Ojtam ojtam :-) Ja nie prawnik. Ja cytuję prawników. To źle?

    Gorzej, nie dość, że nie masz własnego zdania, to jeszcze cytujesz
    takich, co się nie znają ;)

    --
    Liwiusz

  • 512. Data: 2015-09-21 15:24:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 12:49, Liwiusz pisze:

    > Tak, tak, wiesz lepiej, a nie rozróżniasz oddalenia od odrzucenia, ech ;)

    A teraz powinienem Ci wytknąć czepianie się słówek i wycieczki osobiste
    zamiast merytorycznej dyskusji :-)

  • 513. Data: 2015-09-21 15:25:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 15:23, Liwiusz pisze:
    > Gorzej, nie dość, że nie masz własnego zdania, to jeszcze cytujesz
    > takich, co się nie znają ;)

    Prawnik się nie zna? Koniec świata :-)

  • 514. Data: 2015-09-21 15:28:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-21 o 15:25, z pisze:

    > Prawnik się nie zna? Koniec świata :-)

    Po prostu zmyślasz, że kogoś cytujesz (bo żadnego cytatu nie było) i tyle.

    --
    Liwiusz

  • 515. Data: 2015-09-21 15:29:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-21 o 15:24, z pisze:

    > A teraz powinienem Ci wytknąć czepianie się słówek i wycieczki osobiste
    > zamiast merytorycznej dyskusji :-)

    To czepianie ma właśnie na celu pokazać, że nie ma z czym dyskutować.

    --
    Liwiusz

  • 516. Data: 2015-09-21 15:39:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 15:28, Liwiusz pisze:

    > Po prostu zmyślasz, że kogoś cytujesz (bo żadnego cytatu nie było) i tyle.

    No to pięknie (jak mawia mój syn)
    Nie przeczytał a się kłóci. Wstyd :-)

  • 517. Data: 2015-09-22 10:04:51
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.09.2015 o 11:37, Piotr Gałka pisze:
    > Wydaje mi się, że jak ktoś kupił sobie mieszkanie na 30 letni kredyt to nie
    > po to aby zaraz je zmieniać. Według mnie to może dotyczyć znikomego odsetka
    > kredytobiorców dlatego nie wiem dlaczego nazywasz to głównym problemem.

    No to Ci się wydaje. Mnie na przykład wydaje się, że jak ktoś bierze
    kredyt na 30 lat, to nie po to żeby być do mieszkania uwiązany jak
    feudalny chłop do roli na resztę życia.

    Poza tym, zmiana mieszkania jest związana nie tylko z chęcią
    zamieszkania gdzie indziej, ale z koniecznością wyjścia z kłopotów
    finansowych: np. nie stać mnie na ratę i przewiduję że już nie będzie -
    sprzedaję mieszkanie, kupuję 3x mniejsze.

    p. m.

  • 518. Data: 2015-09-22 10:56:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:
    >Głównym źródłem problemu jest, ze nie mogą zmienić mieszkania, bo
    >banki
    >nie chcą przenieść hipoteki na nowe mieszkanie.

    Ja tam nie wiem, jak sobie to wyobrazasz.
    Nowe mieszkanie kosztuje powiedzmy 400 tys. Tyle chce developer i tyle
    chce widziec jego bank, ktory czesciowo sfinansowal te budowe.
    Na starym masz powiedzmy 150 tys pozostale do splaty.

    No i co teraz - chcesz pozyczyc 400 tys na nowe, dodatkowo obciazyc
    jego hipoteke 150, sprzedac stare, splacic staty kredyt i moze czesc
    nowego ?

    Nie, tak sie tego nie robi, banki natomiast bez problemow umozliwia
    sprzedaz starego mieszkania z kredytem i hipoteka.
    No chyba ze w CHF i kredyt przewyzsza wartosc mieszkania ...

    J.

  • 519. Data: 2015-09-22 10:58:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 10:15:45 UTC+2 użytkownik Pete
    napisał:

    >Wiesz bo wiesz czy może podstawę prawna podasz?;)

    Ta jest. Sady sa niezawisle, i kazda glupote moga zawyrokowac :-)
    Owszem, przyda im sie jakas podstawa prawna, ale cos tam wymysla.

    I za 10 lat, po apelacjach i kasacjach sie wyjasni. Albo i nie.

    J.

  • 520. Data: 2015-09-22 11:02:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" napisał w wiadomości grup
    On Sun, 20 Sep 2015 16:00:26 +0000 (UTC), Budzik wrote:

    >Momencik. A to jest sytuacja, której jest winien kredyt we franku?
    >Przy
    >kredycie w PLN takie coś nie może mieć miejsca, tak? Mieszkania nie
    >mogą
    >stanieć? (O tym że ,,orły z 2008'' kupowały nieruchomości na górce to
    >się
    >jakoś nie wspomina).

    Jedno i drugie sie zlozylo ... ale nieruchomosci potanialy stosunkowo
    niewiele, a frank podrozal mocno.

    J.