  • 11. Data: 2009-05-26 16:57:57
    Temat: Re: CITI aktualizuje - tylko po co?
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Tomasz Nowicki pisze:

    > Na przykład? Samolotami latam okazjonalnie, nie tankuję na BP, co tam
    > jeszcze oferują?

    Punkty na karcie Citi-BP są naliczane za każde zakupy, nie tylko tankowania.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 12. Data: 2009-05-26 18:07:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 26 May 2009 06:39:16 -0700 (PDT)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > No to mi juz brakuje koncepcji na zastosowanie tego Citiproduktu.
    > Moze chociaz opony w rowerze moglbys na BP napompowac od czasu do
    > czasu, zeby sie jakos tematycznie wiazalo? :)

    No widzisz, to nawet z rzadka praktykuję z racji tego, iż czasami mam
    BP po drodze.

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-05-26 18:31:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomasz Nowicki pisze:
    > Na przykład? Samolotami latam okazjonalnie, nie tankuję na BP, co tam
    > jeszcze oferują?

    Np punkty partnerskie w programie BP (nie trzeba tankować), za które
    można dostać różne prezenty. Ja dostałem już kilka za (łącznie) kilkaset
    PLN.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-05-26 18:46:01
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Maj, 14:31, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Np punkty partnerskie w programie BP (nie trzeba tankować), za które
    > można dostać różne prezenty.

    Moglbys rozwinac "różne prezenty"? Takie z logo Citi, czy cos jak
    tutaj:

    https://www.thankyou.com/

    https://rewards.thankyou.com/b2r/rewardsSubCategory.
    do?categoryName=home

    ?

  • 15. Data: 2009-05-26 19:00:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
    > Moglbys rozwinac "różne prezenty"? Takie z logo Citi, czy cos jak
    > tutaj:

    Dostałem normalna torbę podróżną i plecak (bez logo Citi), żelazko
    Philpsa (też bez loga Citi) i dwie patelnie Tefal z odczepianą rączką
    (loga Citi również nie stwierdzono).

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2009-05-26 19:07:11
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Maj, 15:00, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Dostałem normalna torbę podróżną i plecak (bez logo Citi), żelazko
    > Philpsa (też bez loga Citi) i dwie patelnie Tefal z odczepianą rączką
    > (loga Citi również nie stwierdzono).

    Rozumiem, ze dostajesz 1 p. za 5 zl, tak? Pamietasz jak wygladal
    przelicznik punktow na zelazka oraz ile (w zlotowkach) kosztuje takie
    zelazko w sklepie?

    Pytam, bo "u mnie" takie prezenty zazwyczaj okazuja sie bardziej
    kosztowne niz gdyby zgarnac gotowke z cash back i po prostu kupic je w
    sklepie.

    Swoja droga, taka patelnia z logo Citi, to dopiero bylby szyk, ech! :)

  • 17. Data: 2009-05-26 19:10:39
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    bradley.st pisze:
    > Moglbys rozwinac "różne prezenty"?

    Cos jak www.bppartnerclub.pl

    Czyli np. odkurzacz za 20 lat tankowania, albo doladowanie telefonu na
    10zl za 1000 litrow paliwa.

    --
    Raf

  • 18. Data: 2009-05-26 19:55:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Pytam, bo "u mnie" takie prezenty zazwyczaj okazuja sie bardziej
    > kosztowne niz gdyby zgarnac gotowke z cash back i po prostu kupic je w
    > sklepie.

    Tu takze.
    Czasem bywaja korzystne kombinacje, np. moja zona kupila lodowke, placac
    90% karta, a pozostale 10% punktami BP (nalezalo kupic odpowiednie bony
    na stacji BP, mozna bylo zaplacic karta). Bony byly traktowane jak
    gotowka, cos tam jeszcze wytargowala bo lodowka jest spora i podobno
    maly popyt byl na takie. Tak czy owak cena nawet bez tych kombinacji
    byla wyjatkowo sensowna, nigdzie niczego porownywalnego nie bylo.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2009-05-26 20:09:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
    > Rozumiem, ze dostajesz 1 p. za 5 zl, tak? Pamietasz jak wygladal
    > przelicznik punktow na zelazka oraz ile (w zlotowkach) kosztuje takie
    > zelazko w sklepie?

    Nie pamiętam. Ja sporo tankowałem i kupowałem na BP, w tym także mocno
    premiowane produkty (np. płyn do szyb 200 pkt).

    > Pytam, bo "u mnie" takie prezenty zazwyczaj okazuja sie bardziej
    > kosztowne niz gdyby zgarnac gotowke z cash back i po prostu kupic je w
    > sklepie.

    W Polsce cashback jest od niedawna, w dodatku do wyboru są aż 2 KK
    posiadające taką opcję, więc to jest marna alternatywa. IMO wychodzi to
    mniej więcej tak samo.

    > Swoja droga, taka patelnia z logo Citi, to dopiero bylby szyk, ech! :)

    Ano :)

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-05-26 21:03:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 22:09, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > W Polsce cashback jest od niedawna, w dodatku do wyboru są aż 2 KK
    > posiadające taką opcję, więc to jest marna alternatywa. IMO wychodzi to
    > mniej więcej tak samo.

    Więcej, w tym moja ulubiona Tesco MC..!