  • 1. Data: 2009-02-23 19:27:16
    Temat: CITIBANK UK - koniec bezpłatnych przelewów do Polski
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>

    Witam grupę.

    Od roku cieszyłem się funkcjonalnością darmowych przelewów między Citibank
    UK a Citibank PL, w ramach tzw. Citi Global Transfers (CGT).

    Dzisiaj zauważyłem, że przelewu UK->PL zrobić już się nie da... Co jest
    grane??? Na infolinii mi wyjaśniono, że Citibank UK *zlikwidował CGT z UK do
    Polski i Szwajcarii*.

    Powód? "High amounts of online fraud". Likwidacja podobno na stałe.

    Czyżby Polonia masowo wyzbywała się funta? Szwajcarzy też? Chyba trzeba
    będzie pożegnać się z tą firmą...

    k.

  • 2. Data: 2009-02-23 23:01:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "kashmiri" <a @ a . com> wrote in message
> [...]
    >
    > Powód? "High amounts of online fraud". Likwidacja podobno na stałe.
    >
    > Czyżby Polonia masowo wyzbywała się funta? Szwajcarzy też? Chyba trzeba

    Jesli tylko darmowosc jest wyznacznikiem a nie czas to zapoznaj sie z
    informacja na stronach Citi PL...

    Uwaga: Z przyczyn technicznych przelewy Citibank Global Transfers z Citibank
    UK do Citi Handlowy nie są obecnie dostępne.
    Przelewy z Wielkiej Brytanii do Polski prosimy realizować za pośrednictwem
    CitiPhone w Citibank UK. Za przelewy SWIFT do Citi Handlowy do kwoty 10.000
    GBP realizowane w CitiPhone UK, Citibank UK nie pobierze opłat.

    MK

  • 3. Data: 2009-02-24 17:52:07
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:gnv9s9$6ph$1@news.wp.pl...

    /.../
> [...]
    > CitiPhone w Citibank UK. Za przelewy SWIFT do Citi Handlowy do kwoty
    > 10.000 GBP realizowane w CitiPhone UK, Citibank UK nie pobierze opłat.

    Nie wiedziałem. Widzimy teraz, jak kompetentna jest infolinia Citibanku UK
    :P

    k.

  • 4. Data: 2009-02-24 19:28:16
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "kashmiri" news:go1c3v$f1u$1@services.telesweet.net

    > Nie wiedziałem. Widzimy teraz, jak kompetentna jest infolinia Citibanku UK
    > :P

    Pewnie Polacy tam pracują stąd też i nasze rodzime standardy ;)

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-02-25 08:37:38
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Edward Malinowy <e...@n...spam.pl> napisał(a):

    > Pewnie Polacy tam pracują stąd też i nasze rodzime standardy ;)
    >
    > Pozdrawiam.

    akurat co do kompetencji citiphone PL to mogę ich stawiac jako wzór dla
    innych linii bankowych :)

  • 6. Data: 2009-02-25 08:40:25
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kashmiri <a @ a . com> napisał(a):

    > Powód? "High amounts of online fraud". Likwidacja podobno na stałe.

    zgadza się, usługa ta była idealna dla fraudsterów. kasa z konta w UK online
    na koncie w PL, gdzie słup stoi pod bankomatem i czeka na telefon z
    informacją "wypłacaj". Wiele osób może stracić wspaniałe źródło dochodu, ach
    ten kryzys ;)