eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIOne Direct - opinie.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2010-10-08 16:59:06
    Temat: CITIOne Direct - opinie.
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Witajcie,

    chciałbym poznać Wasze opinie na temat w/w konta. Na grupie często przewija
    się Alior, ING, Eurobank itd a o koncie w Citi cicho. Przy założeniu wpływów
    na poziomie 1.500 zł (główne konto) całkiem nieźle się prezentuje, ale jak
    faktycznie jest z używaniem tego konta na codzień?
    Co można powiedzieć o bezpieczeństwie - bliżej jest do ING czy może np. do
    Eurobanku?
    Płacę z Citi - na ile to rozwiązanie jest popularne?
    Jak z onlineowością?

    Jakieś ekstra smaczki? Mam obecnie konto w kilku bankach i żadne nie odpowiada
    mi w 100%. ING jest najbliżej, ale czegoś tam brak (pewnie 3 sesji eliksir :)
    Eurobank dość fajny, ale trochę ubogi (czasami przyjmuję przelewy w EUR, brak
    konta w EUR), DB w ogóle mi nie leży - zdrapki i ta onlajnowość...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2010-10-08 18:03:09
    Temat: Re: CITIOne Direct - opinie.
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    a...@N...gazeta.pl pisze:

    > chciałbym poznać Wasze opinie na temat w/w konta. Na grupie często przewija
    > się Alior, ING, Eurobank itd a o koncie w Citi cicho. Przy założeniu wpływów
    > na poziomie 1.500 zł (główne konto) całkiem nieźle się prezentuje, ale jak
    > faktycznie jest z używaniem tego konta na codzień?
    > Co można powiedzieć o bezpieczeństwie - bliżej jest do ING czy może np. do
    > Eurobanku?
    > Płacę z Citi - na ile to rozwiązanie jest popularne?
    > Jak z onlineowością?

    Bezpieczeństwo: własny login i hasło (niemaskowane) + kody sms do
    potwierdzeń
    Zalety: dobra obsługa klienta, duża sieć placówek i bezpłatnych
    bankomatów, wpłatomaty, konta walutowe z możliwością podpięcia debetówki
    Wady: brak możliwości posiadania osobnego rachunku do karty debetowej,
    obowiązkowy paypass w karcie (ale można limit operacji bezgotówkowych
    ustawić na 0 i wtedy paypass nie działa), zgłoszenie na infolinii utraty
    karty automatycznie powoduje zablokowanie dostępu do konta przez
    internet (totalny absurd, ale przynajmniej można od ręki dostać nową
    kartę identyfikacyną w dowolnym oddziale)

    --
    MiCHA


  • 3. Data: 2010-10-10 06:26:18
    Temat: Re: CITIOne Direct - opinie.
    Od: " " <a...@g...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):


    >
    > BezpieczeĹ&#65533;stwo: wĹ&#65533;asny login i hasĹ&#65533;o (niemaskowane) + kody
    sms do
    > potwierdzeĹ&#65533;
    > Zalety: dobra obsĹ&#65533;uga klienta, duĹźa sieÄ&#65533; placĂłwek i
    bezpĹ&#65533;atnych
    > bankomatĂłw, wpĹ&#65533;atomaty, konta walutowe z moĹźliwoĹ&#65533;ciÄ&#65533;
    podpiÄ&#65533;cia debetĂłwki
    > Wady: brak moĹźliwoĹ&#65533;ci posiadania osobnego rachunku do karty debetowej,
    > obowiÄ&#65533;zkowy paypass w karcie (ale moĹźna limit operacji bezgotĂłwkowych
    > ustawiÄ&#65533; na 0 i wtedy paypass nie dziaĹ&#65533;a), zgĹ&#65533;oszenie na
    infolinii utraty
    > karty automatycznie powoduje zablokowanie dostÄ&#65533;pu do konta przez
    > internet (totalny absurd, ale przynajmniej moĹźna od rÄ&#65533;ki dostaÄ&#65533;
    nowÄ&#65533;
    > kartÄ&#65533; identyfikacynÄ&#65533; w dowolnym oddziale)
    >

    Dzięki za infor. A jak z tą onlajnowością. Czy bank zasypia po zamknięciu
    placówek, czy w nocy normalnie można wykonywać operacje, ustawiać na daty
    przyszłe, itd.
    Co jeśli chodzi o przelewy z przyszlymi datami - jest jak w Polbanku, że
    ustawiony przelew albo się wykona albo nie, czy wszystko chodzi na tip top?


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2010-10-10 06:59:35
    Temat: Re: CITIOne Direct - opinie.
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    a...@g...pl pisze:

    >> BezpieczeĹ&#65533;stwo: wĹ&#65533;asny login i hasĹ&#65533;o (niemaskowane) + kody
    sms do
    >> potwierdzeĹ&#65533;
    >> Zalety: dobra obsĹ&#65533;uga klienta, duĹźa sieÄ&#65533; placĂłwek i
    bezpĹ&#65533;atnych
    >> bankomatĂłw, wpĹ&#65533;atomaty, konta walutowe z moĹźliwoĹ&#65533;ciÄ&#65533;
    podpiÄ&#65533;cia debetĂłwki
    >> Wady: brak moĹźliwoĹ&#65533;ci posiadania osobnego rachunku do karty debetowej,
    >> obowiÄ&#65533;zkowy paypass w karcie (ale moĹźna limit operacji bezgotĂłwkowych
    >> ustawiÄ&#65533; na 0 i wtedy paypass nie dziaĹ&#65533;a), zgĹ&#65533;oszenie na
    infolinii utraty
    >> karty automatycznie powoduje zablokowanie dostÄ&#65533;pu do konta przez
    >> internet (totalny absurd, ale przynajmniej moĹźna od rÄ&#65533;ki dostaÄ&#65533;
    nowÄ&#65533;
    >> kartÄ&#65533; identyfikacynÄ&#65533; w dowolnym oddziale)
    >
    > Dzięki za infor. A jak z tą onlajnowością. Czy bank zasypia po zamknięciu
    > placówek, czy w nocy normalnie można wykonywać operacje, ustawiać na daty
    > przyszłe, itd.
    > Co jeśli chodzi o przelewy z przyszlymi datami - jest jak w Polbanku, że
    > ustawiony przelew albo się wykona albo nie, czy wszystko chodzi na tip top?

    Nie testowałem, więc dokładnie nie wiem, ale wygląda ok. Nigdy nie
    zdarzyło mi się, żeby coś się nie wykonało. Zlecenia stałe działają dobrze.
    Jest dzienny limit operacji przez internet (domyślnie chyba 5000, można
    podnieść do maksymalnie chyba 50000, a może 100000). Operacje większe
    trzeba robić w placówce lub przez telefon. (Przez telefon nie ma limitu.)

    --
    MiCHA


  • 5. Data: 2010-10-10 12:18:16
    Temat: Re: CITIOne Direct - opinie.
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    cut> (domyślnie chyba 5000, można
    > podnieść do maksymalnie chyba 50000, a może 100000<cut

    20000 sprawdzone na citikonto ale pewnie to to samo.
    Robert



  • 6. Data: 2010-10-10 14:37:31
    Temat: Re: CITIOne Direct - opinie.
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.10.2010 08:59, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > a...@g...pl pisze:
    >
    >>> BezpieczeĹ&#65533;stwo: wĹ&#65533;asny login i hasĹ&#65533;o
    >>> (niemaskowane) + kody sms do
    >>> potwierdzeĹ&#65533;
    >>> Zalety: dobra obsĹ&#65533;uga klienta, duĹźa sieÄ&#65533; placĂłwek i
    >>> bezpĹ&#65533;atnych
    >>> bankomatĂłw, wpĹ&#65533;atomaty, konta walutowe z
    >>> moĹźliwoĹ&#65533;ciÄ&#65533; podpiÄ&#65533;cia debetĂłwki
    >>> Wady: brak moĹźliwoĹ&#65533;ci posiadania osobnego rachunku do karty
    >>> debetowej,
    >>> obowiÄ&#65533;zkowy paypass w karcie (ale moĹźna limit operacji
    >>> bezgotĂłwkowych
    >>> ustawiÄ&#65533; na 0 i wtedy paypass nie dziaĹ&#65533;a),
    >>> zgĹ&#65533;oszenie na infolinii utraty
    >>> karty automatycznie powoduje zablokowanie dostÄ&#65533;pu do konta przez
    >>> internet (totalny absurd, ale przynajmniej moĹźna od rÄ&#65533;ki
    >>> dostaÄ&#65533; nowÄ&#65533;
    >>> kartÄ&#65533; identyfikacynÄ&#65533; w dowolnym oddziale)
    >>
    >> Dzięki za infor. A jak z tą onlajnowością. Czy bank zasypia po zamknięciu
    >> placówek, czy w nocy normalnie można wykonywać operacje, ustawiać na daty
    >> przyszłe, itd.
    >> Co jeśli chodzi o przelewy z przyszlymi datami - jest jak w Polbanku, że
    >> ustawiony przelew albo się wykona albo nie, czy wszystko chodzi na tip
    >> top?
    >
    > Nie testowałem, więc dokładnie nie wiem, ale wygląda ok. Nigdy nie
    > zdarzyło mi się, żeby coś się nie wykonało. Zlecenia stałe działają dobrze.
    > Jest dzienny limit operacji przez internet (domyślnie chyba 5000, można
    > podnieść do maksymalnie chyba 50000, a może 100000). Operacje większe
    > trzeba robić w placówce lub przez telefon. (Przez telefon nie ma limitu.)
    >
    Czyli też taki internetowy Polbank.


  • 7. Data: 2010-10-10 15:06:41
    Temat: Re: CITIOne Direct - opinie.
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    XYZ pisze:

    >>> Dzięki za infor. A jak z tą onlajnowością. Czy bank zasypia po
    >>> zamknięciu
    >>> placówek, czy w nocy normalnie można wykonywać operacje, ustawiać na
    >>> daty
    >>> przyszłe, itd.
    >>> Co jeśli chodzi o przelewy z przyszlymi datami - jest jak w Polbanku, że
    >>> ustawiony przelew albo się wykona albo nie, czy wszystko chodzi na tip
    >>> top?
    >>
    >> Nie testowałem, więc dokładnie nie wiem, ale wygląda ok. Nigdy nie
    >> zdarzyło mi się, żeby coś się nie wykonało. Zlecenia stałe działają
    >> dobrze.
    >> Jest dzienny limit operacji przez internet (domyślnie chyba 5000, można
    >> podnieść do maksymalnie chyba 50000, a może 100000). Operacje większe
    >> trzeba robić w placówce lub przez telefon. (Przez telefon nie ma limitu.)
    >>
    > Czyli też taki internetowy Polbank.

    No nie, za przeproszeniem nie myl gówna z twarogiem... Półbank wszyscy
    oczywiście kochamy za 6 mocnych, ale do obsługi bieżącej jako "główny"
    bank się toto nie nadaje. A Citi jak najbardziej się nadaje. :-)

    --
    MiCHA


  • 8. Data: 2010-10-10 15:13:02
    Temat: Re: CITIOne Direct - opinie.
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.10.2010 17:06, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > XYZ pisze:
    >
    >>>> Dzięki za infor. A jak z tą onlajnowością. Czy bank zasypia po
    >>>> zamknięciu
    >>>> placówek, czy w nocy normalnie można wykonywać operacje, ustawiać na
    >>>> daty
    >>>> przyszłe, itd.
    >>>> Co jeśli chodzi o przelewy z przyszlymi datami - jest jak w
    >>>> Polbanku, że
    >>>> ustawiony przelew albo się wykona albo nie, czy wszystko chodzi na tip
    >>>> top?
    >>>
    >>> Nie testowałem, więc dokładnie nie wiem, ale wygląda ok. Nigdy nie
    >>> zdarzyło mi się, żeby coś się nie wykonało. Zlecenia stałe działają
    >>> dobrze.
    >>> Jest dzienny limit operacji przez internet (domyślnie chyba 5000, można
    >>> podnieść do maksymalnie chyba 50000, a może 100000). Operacje większe
    >>> trzeba robić w placówce lub przez telefon. (Przez telefon nie ma
    >>> limitu.)
    >>>
    >> Czyli też taki internetowy Polbank.
    >
    > No nie, za przeproszeniem nie myl gówna z twarogiem... Półbank wszyscy
    > oczywiście kochamy za 6 mocnych, ale do obsługi bieżącej jako "główny"
    > bank się toto nie nadaje. A Citi jak najbardziej się nadaje. :-)

    Porównanie dotyczyło maksymalnego limitu przelewu internetowego.


  • 9. Data: 2010-10-10 19:07:56
    Temat: Re: CITIOne Direct - opinie.
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    XYZ pisze:

    >>>> Jest dzienny limit operacji przez internet (domyślnie chyba 5000, można
    >>>> podnieść do maksymalnie chyba 50000, a może 100000). Operacje większe
    >>>> trzeba robić w placówce lub przez telefon. (Przez telefon nie ma
    >>>> limitu.)
    >>>>
    >>> Czyli też taki internetowy Polbank.
    >>
    >> No nie, za przeproszeniem nie myl gówna z twarogiem... Półbank wszyscy
    >> oczywiście kochamy za 6 mocnych, ale do obsługi bieżącej jako "główny"
    >> bank się toto nie nadaje. A Citi jak najbardziej się nadaje. :-)
    >
    > Porównanie dotyczyło maksymalnego limitu przelewu internetowego.

    Z tym że jak w Półbanku "wyczerpiesz" limit, to musisz zapierniczać do
    oddziału, a w oddziale w dodatku operacje są droższe. W Citku po prostu
    sięgasz po słuchawkę i zlecasz przelew ustnie - choćby na milion.

    --
    MiCHA

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1