  • 1. Data: 2006-10-20 09:31:37
    Temat: [CO/SFI] Spama dostałem
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Ze 2 dni temu dostałem papierowego spama z AIG. Spam jakich wiele, za to
    znalazło się tam info, że 1. powstaje nowy fundusz AIG małych spółek, 2.
    powstaje fundusz parasolowy. Czy ktoś wie czy pojawią się one w SFI/CO ?
    Parasolowy pewnie nie, bo jakoś nie widzę, żeby przez interfejs SFI/CO
    dało się "subfunduszami" zarządzać, ale ten małych spółek ?

    KJ

  • 2. Data: 2006-10-20 15:58:12
    Temat: Re: [CO/SFI] Spama dostałem
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Parasolowy pewnie nie, bo jakoś nie widzę, żeby przez
    > interfejs SFI/CO dało się "subfunduszami" zarządzać, ale ten małych
    > spółek ?

    Nie widzę problemu z zarządzaniem takim funduszem. Subfundusze mogą pojawić
    się jak każdy inny fundusz. Niepobieranie podatku pzy konwersji IMHO jest
    niezależna od systemu transakcyjnego - przecież fundusze IKE tak działają.