-
1. Data: 2004-11-03 09:46:59
Temat: CO sie dzieje z Citi Online??
Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>
JAk w temacie - od dwoch dni albo nie mam dostepu do serwisu online.
Chcialem sprawdzic operaje na karcie kredytowej i wczoraj moglem sie
zalogowac ale nie dzialalo sprawdzanie, a dzis juz nawet zalogowac sie nie
da... Ktos cos wie?
--
--
Jakub Wojtachnio
k...@p...onet.pl
-
2. Data: 2004-11-03 10:05:01
Temat: Re: CO sie dzieje z Citi Online??
Od: Zbigniew Zawada <z...@f...pl>
Herman napisał(a):
> JAk w temacie - od dwoch dni albo nie mam dostepu do serwisu online.
> Chcialem sprawdzic operaje na karcie kredytowej i wczoraj moglem sie
> zalogowac ale nie dzialalo sprawdzanie, a dzis juz nawet zalogowac sie nie
> da... Ktos cos wie?
>
W tej chwili wszedłem bez problemu, chociaż trochę wolno wszystko
chodzi. Na wszelki wypadek spróbuj wyczyścić wszystkie ciastka, albo
przynajmniej te z Citi, i wprowadzić dane jeszcze raz do systemu. Już
kilka razy mi to pomogło, jak nie mogłem się dostawać do konta. Chyba
przy wylogowywaniu coś się czasem chrani i potem nie można się ponownie
zalogować. To jest oczywiście tylko moje przypuszczenie, ale skoro kilka
razy już mi się to zdarzyło, a sam w systemie ani w IE nic nie
grzebałem, to jak to inaczej wytłumaczyć?
Pozdrawiam
Zbigniew Zawada
-
3. Data: 2004-11-03 13:27:32
Temat: Re: CO sie dzieje z Citi Online??
Od: "pawel" <p...@b...pl>
Potwierdzam leżenie i kwiczenie CitiOnline. Próbuję od rana. Dostaję
komunikat, że jest za dużo sesji albo nic mi się nie otwiera.
Ciekawe czy coś napiszą??
pzdr
Pawel
-
4. Data: 2004-11-03 17:05:05
Temat: Re: CO sie dzieje z Citi Online??
Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>
Owszem lezalo i kwiczalo... Pan z infolini goraco przepraszal ale nic nie
mogl zdzialac oprocz obslugi przez telefon - przyznal ze wina lezy po ich
winie i informatycy walcza z problemem
--
--
Jakub Wojtachnio
k...@p...onet.pl
-
5. Data: 2004-11-03 18:31:22
Temat: Re: CO sie dzieje z Citi Online??
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
"Herman" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:cmb33k$6tg$1@dami.news.tkdami.net...
> Owszem lezalo i kwiczalo... Pan z infolini goraco przepraszal ale nic nie
> mogl zdzialac oprocz obslugi przez telefon - przyznal ze wina lezy po ich
> winie i informatycy walcza z problemem
W ramach przeprosin mogliby zmienić cały interfejs online, bo ten który
jest, wkrótce stanie się atrakcją archeologiczną.
T.