  • 1. Data: 2011-03-29 12:59:58
    Temat: CO2
    Od: root <r...@v...pl>

    Ta apropos naszej dyskusji o emisji CO2. Tu można znaleźć porówanie emisji
    na głowę w poszczególnych krajach:

    http://data.worldbank.org/indicator/EN.ATM.CO2E.PC
    w 2007r
    Polska ok 8.4tony
    Niemcy - 9t
    Finlandia - 12 t

  • 2. Data: 2011-03-29 13:11:00
    Temat: Re: CO2
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Ta apropos naszej dyskusji o emisji CO2. Tu można znaleźć porówanie emisji
> [...]

    ciekawe... nie rozumiem w takim razie skąd jest to że niemcy lobbowali za
    płaceniem, a płacić będziemy my
    trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi
    przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

  • 3. Data: 2011-03-29 13:17:10
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?> trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi
    > przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

    ale dzielić nie trzeba przez głowę tylko przez PKB.

  • 4. Data: 2011-03-29 13:17:39
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?
    albo produkcję przemysłową

  • 5. Data: 2011-03-29 13:18:56
    Od: a...@v...pl

    > ciekawe... nie rozumiem w takim razie skąd jest to że niemcy lobbowali za

    > płaceniem, a płacić będziemy my

    > trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi

    > przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

    Gościu nie kompromituj się już, bo ręce opadają. Wytłumaczyłbym Ci, ale znowu
    wszystko poprzekręcacie nic nie rozumiejąc.

  • 6. Data: 2011-03-29 13:19:32
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 29-03-2011 15:18, a...@v...pl pisze:

    > Gościu nie kompromituj się już, bo ręce opadają. Wytłumaczyłbym Ci, ale znowu
    > wszystko poprzekręcacie nic nie rozumiejąc.

    Wytłumacz, może nawet my głąby zrozumiemy. O przepraszam kolegów, mówię
    tylko o sobie.

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 7. Data: 2011-03-29 13:20:36
    Od: a...@v...pl

    > ?

    > albo produkcję przemysłową

    A nawet przez głowę, to jakie to porównanie. Dwa razy.

  • 8. Data: 2011-03-29 13:23:54
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 15:17:10 +0200, pm napisał(a):

    > ?> trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi
    >
    > ale dzielić nie trzeba przez głowę tylko przez PKB.

    Eeee no jak to tak, to by oznaczalo ze bogatszy moze truć wiecej a
    biedniejszy mniej ;)

  • 9. Data: 2011-03-29 13:29:14
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 15:11:00 +0200, skippy napisał(a):

    > ciekawe... nie rozumiem w takim razie skąd jest to że niemcy lobbowali za
    > płaceniem, a płacić będziemy my
    > trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi
    > przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

    Zwłasza że jesli weźmiesz Szwecję to mają tylko 5,4t czyli im jak
    najbardziej jest na ręke żeby dowalić trucicielom i dzieki temu zwiększyć
    swoją konkurencyjność

  • 10. Data: 2011-03-29 13:31:08
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 15:29:14 +0200, root napisał(a):

    > Zwłasza że jesli weźmiesz Szwecję to mają tylko 5,4t czyli im jak
    > najbardziej jest na ręke żeby dowalić trucicielom i dzieki temu zwiększyć
    > swoją konkurencyjność
    To miało być apropos Vattenfalla a nie Niemiec ;)