  • 31. Data: 2011-03-29 18:29:38
    Temat: Re: CO2
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:15:00 +0200, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "pm" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pardoks polega głównie na tym, że limity co2 obowiązują ułamek państw
    > świata.
    > Z tego ułamka część płaci pozostałej części.
    >
    > Natomiast kwestią zasadniczą jest, oprócz ewentualnego kłamstwa co do co2,
    > że Niemcy w czasie ww2 zabili nam 6 mln obywateli, przeorali Polskę wszerz i
    > wzdłuż, następnie alianci oddali nas na 50 lat w sowieckie władanie, po czym
    > teraz oni wszyscy mówią - jesteście zacofani, palicie węglem - płaćcie nam
    > za karę.

    No wiesz Niemcom po wojnie amerykanie dali kasę na odbuidowę. To samo
    zresztą było z Japonią a później z Koreą Południową. Ergo kto z USA wojuje,
    ten żyje (dobrze). Wnioski pozostawiam Wam ;)

  • 32. Data: 2011-03-29 18:33:39
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?ewangelizować.
    do skutku.

  • 33. Data: 2011-03-29 18:34:10
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    >?> Natomiast kwestią zasadniczą jest, oprócz ewentualnego kłamstwa co do
    >co2,
    >
    > no to sie wie
    > ale nie wiem czy przed przeoraniem byliśmy w awangardzie europy (?)

    No gdybyśmy nie byli, to w 1920 komuna mogłaby dojść tam, gdzie Hitler
    doszedł dopiero 20 lat później.

  • 34. Data: 2011-03-29 18:36:38
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To prawda. Dla mnie budująca jest aktywność na tej liście kilku
    > prawdziwych liberałów ( szczególnie Twoja i totusa oraz czasem Endriu ).

    Uważaj kolego Sys 29 na Totusa.
    Totus to taki rodzaj liberała który popiera Balcerowicza.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 35. Data: 2011-03-29 18:40:12
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Uważaj kolego Sys 29 na Totusa.
    > Totus to taki rodzaj liberała który popiera Balcerowicza.

    A Endriu Łukaszenke:)

  • 36. Data: 2011-03-29 18:43:31
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:40:12 +0200, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A Endriu Łukaszenke:)

    Zara zara, to ja już nic nie rozumiem. To kto Balcerek nie jest liberałem?

  • 37. Data: 2011-03-29 18:45:49
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A Endriu Łukaszenke:)

    Łukaszenka w przeciwieństwie do KE nie wprowadza limitów na produkcję cukru.
    Cenię go również za wprowadzenie i realizowanie w swoim kraju zakazu
    ustalania deficytu budżetowego.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 38. Data: 2011-03-29 18:49:44
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Łukaszenka w przeciwieństwie do KE nie wprowadza limitów na produkcję
    > cukru. Cenię go również za wprowadzenie i realizowanie w swoim kraju
    > zakazu ustalania deficytu budżetowego.

    dla mnie to bandyta i komuch

  • 39. Data: 2011-03-29 18:51:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > dla mnie to bandyta i komuch

    Mimo wszystko zdecydowanie wolę żyć tu, w kraju z limitami cukru, co2,
    deficytem itd, niż miałbym żyć tam.
    Co więcej, z chęcią bym się przeprowadził do NYC w ten totalny deficyt, albo
    chociaż na południe Hiszpanii albo Grecji, w ten nieco mniejszy deficyt i
    limity:)

  • 40. Data: 2011-03-29 18:53:48
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Zara zara, to ja już nic nie rozumiem. To kto Balcerek nie jest liberałem?

    chyba żartujesz sobie