  • 41. Data: 2011-03-29 18:57:41
    Temat: Re: CO2
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > dla mnie to bandyta i komuch

    Bandytów i komuchów to lepiej poszukaj sobie w swoim własnym kraju.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 42. Data: 2011-03-29 19:14:56
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > chyba żartujesz sobie

    Balcerek to taki liberał a'la "Via Bank FOZZ". W imię wprowadzanie wolnego
    rynku na ziemiach Polski, popierał razem z KLD-UW-AWS -owskie wielkopomne
    reformy "charyzmatycznego" premiera Buzka od których to Polska swego czasu o
    mało nie zbankrutowała.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 43. Data: 2011-03-29 19:24:31
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-29 14:59, root pisze:
    > Ta apropos naszej dyskusji o emisji CO2. Tu można znaleźć porówanie emisji
    > na głowę w poszczególnych krajach:
    >
    > http://data.worldbank.org/indicator/EN.ATM.CO2E.PC
    > w 2007r
    > Polska ok 8.4tony
    > Niemcy - 9t
    > Finlandia - 12 t

    Zapomnieli tylko policzyc wielkosc obszarow lesnych i ile one
    pochlaniaja CO2 obawiam sie ze niemcy musieli by doplacac nam i finlandii .

  • 44. Data: 2011-03-29 19:28:58
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Ale bijecie piane chłoptasie,
    całe to co2 to wielka sciema i tylko
    i wyłącznie kasa, o tym już chyba mówią
    Panie w przedszkolu, a wy podniecacie się
    jak cymbały bez wyobrazni.
    Pozdrawiam was.

  • 45. Data: 2011-03-29 19:32:09
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Panie w przedszkolu, a wy podniecacie się

    My się nie podniecamy. My jesteśmy wkurwieni.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 46. Data: 2011-03-29 19:39:20
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > My się nie podniecamy. My jesteśmy wkurwieni.

    O, tak, to jest dobre podejscie na ten temat.
    Ale szkoda energi na takim forum,
    trzeba wziąć się energiczniej do roboty
    jeżeli to nie są tylko takie podwórkowe
    szczekania kundelków.

  • 47. Data: 2011-03-29 19:53:09
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Uważaj kolego Sys 29 na Totusa.
    > Totus to taki rodzaj liberała który popiera Balcerowicza.

    Tego akurat nie wiem. Ja Balcerowicza nie cierpię ... i tak samo
    nie cierpię Łukaszenki, ale nie jest to dla mnie aż tak istotne.
    Często ludzie stoją ideowo po jednej stronie, a spierać się będą
    w kwestiach oceny rzeczywistości. Kiedyś spierałem się z totusem
    o demokrację. Dla mnie demokracja to czysty debilizm, a totus twierdził,
    że i tak jest lepsza od monarchii. Jeden drugiego nie przekonał, ale
    nic wielkiego się nie stało. Inaczej oceniamy rzeczywistość, ale
    wolność szczerze uznajemy za wartość centralną ... i to nas łączy.
    Ponadto zauważyłem, że chłop ma elegancko poukładane we łbie.
    Widać, że dużo rzeczy przemyślał. Podobnie z Tobą znalazłbym kilka
    tematów do sprzeczki, ale to dla mnie nie jest aż tak istotne, bo
    wiem, że ideowo stoimy po tej samej stronie. W sumie to chyba skippy
    dokonuje ocen, z którymi najczęściej całkowicie się zgadzam.

    pozdr.
    sys29

  • 48. Data: 2011-03-29 20:10:25
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    ron <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > całe to co2 to wielka sciema i tylko
    > i wyłącznie kasa, o tym już chyba mówią
    > Panie w przedszkolu, a wy podniecacie się

    Ale błysnąłeś, takiego intelektualisty dawno tu nie było.
    Głębią myśli i rzeczową argumentacją przebiłeś nawet kolegę alibabę.
    Może pochwaliłbyś się nam chłoptasiom i cymbałom swoim IQ.

    pozdr.
    sys29

  • 49. Data: 2011-03-29 20:16:07
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > wiem, że ideowo stoimy po tej samej stronie. W sumie to chyba skippy
    > dokonuje ocen, z którymi najczęściej całkowicie się zgadzam.

    Pozwoliłem sobie na pisanko, bo widze, że jesteś
    liderem w tym Waszym quizie na otwarcie i mam małe
    pytanie - co łączy Balcerka z Łukaszenką, że tak
    jednomyslnie ich nie trawisz?
    Demokracja czy monarchia?
    Ni to, ni... owo, tak chyba najlepiej powiedzieć,
    bez kpiny, ale masz lepszy pomysł?
    Wolność jest wartością nadrzędną, jak się ją ma,
    ale pamiętaj, że młodzi ludzie mają to w sobie,
    że odkrywają, często, rzeczy już dawno odkryte.

  • 50. Data: 2011-03-29 20:16:07
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 19:39:20 +0000 (UTC), ron napisał(a):

    > O, tak, to jest dobre podejscie na ten temat.
    > Ale szkoda energi na takim forum,
    > trzeba wziąć się energiczniej do roboty
    > jeżeli to nie są tylko takie podwórkowe
    > szczekania kundelków.

    To się bierz do roboty. Na kij się podniecasz naszymi problemami. My w ten
    sposób wypoczywamy po robocie.