  • 1. Data: 2003-12-18 21:51:52
    Temat: CZY KTOS Z WAS PRACUJE W LUKAS BANKU
    Od: Pietja <p...@o...pl>

    p...@o...pl
    napiszcie mi prosze jak sie pracuje
    + i -

    moj gg 4467960
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-12-18 22:59:34
    Temat: Re: CZY KTOS Z WAS PRACUJE W LUKAS BANKU
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Pietja wrote:
    > napiszcie mi prosze jak sie pracuje
    > + i -

    Czy Lukas jakiś nabór ogłosił czy jak?
    Bylo sporo ostatnio na grupie na ten temat.

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 3. Data: 2003-12-18 23:22:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik WIT napisał:

    > Czy Lukas jakiś nabór ogłosił czy jak?
    > Bylo sporo ostatnio na grupie na ten temat.

    Sadze, ze to jedna i ta sama osoba robi dym, zeby jej przyszly
    pracodawca nie namierzyl. :-P

    Bartol

  • 4. Data: 2003-12-19 07:07:30
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Bartol pisze:

    > Sadze, ze to jedna i ta sama osoba robi dym, zeby jej przyszly
    > pracodawca nie namierzyl. :-P

    Po nicku sądząc ruskich zatrudniają. Pewnie do windykacji.
    Niekoniecznie prawnej .->

  • 5. Data: 2003-12-19 18:03:51
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl> wrote in message
    > Czy Lukas jakiś nabór ogłosił czy jak?
    > Bylo sporo ostatnio na grupie na ten temat.

    W Warszawie byl nabor na doradcow.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 6. Data: 2003-12-19 19:24:38

> [...]