  • 21. Data: 2006-04-30 14:34:25
    Temat: Re: _Całkowicie_ darmowa KK
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Tomasz Opalski wrote:

    > W BPH dostałem MC z limitem 10K bez żadnych dodatkowych dokumentów i
    > utrudnień i to nie będąc wcześniej ich klientem.

    W mBanku tez sie da, ostatnio wyrobilem KK z limitem 8000 na podstawie
    samej historii rachunku (nie wiem czy to ma znaczenie ze wystapilem o
    limit nizszy niz pozwalal kalkulator ;)

    Jarek

  • 22. Data: 2006-04-30 20:48:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-30 11:01, osobnik krab stwierdził, iż:
    > to dziala, ale tylko do pewnej wysokosci - w granicach 4-5 ooo zl, powyzej
    > tej kwoty zadaja kompletu dokumentow jak przy wyrabianiu nowej

    Kto Cię tak okłamał?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 23. Data: 2006-05-01 22:46:26
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Tomasz Opalski napisał(a):

    > Jesli w regulaminie nie ukryli jakiegos obowiązkowego ubezpieczenia, to
    > wygląda sensownie.

    Może jest kierowana do klientów, którzy zamierzają jej używać - a nie
    mieć w biurku "na wyjazd zagraniczny".

    Pokusą są 3 m-ce darmowego kredytu - pewnie znajdzie się stadko
    owieczek, które się zadłużą i będa becalować 50-150 zł extra od kredyciku.

    Pzdr: Witek

  • 24. Data: 2006-05-02 14:22:27
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    zycie_po_zyciu napisał(a):

    > Właśnie - trzeba poszukać.

    I warto - bo z wiedzy o banku wynikają wymogi wydania.
    Konkretnie - bank kocha etatowców, którzy nie prowadzili DG przez
    ostatnie 6 lat - inaczej trzeba "o niezaleganiu".

    Cóż - są tacy, co nie wymagają - i chwała im za to.

    Pzdr: Witek

  • 25. Data: 2006-05-02 18:35:47
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    dzis do mnie zadzwonili z bzwbk, i powiedzieli ze wstepnie mam
    mozliwosci otrzymania karty, nie wiem z jakim limite, ustawilem min.
    1000zl - mily pan ma oddzwonic w poniedzialek bo mowil ze chwilke cala
    procedura potrwa...
    no zobaczymy co i jak

  • 26. Data: 2006-05-04 12:26:10
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Tu nie jest napisane, ze to na podstawie wyciagow...

    Oto jaką odpowiedź otrzymałem na pytanie zadane emailem Money.pl:

    "W odpowiedzi na pytanie informuję, że jest możliwość otrzymania karty
    Money.pl na podstawie przeniesienia limitu z innej karty. W tym celu
    nalezy dostarczyć 3 ostatnie wyciągi z karty."

    --
    Dawid

  • 27. Data: 2006-05-06 11:28:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

> [...]
    > Money.pl na podstawie przeniesienia limitu z innej karty. W tym celu
    > nalezy dostarczyć 3 ostatnie wyciągi z karty."

    ... pod warunkiem, że karta jest z banku, który jest na szej liście. I
    dodatkowo po okazaniu potwierdzonego wypowiedzenia tej karty.

    To ja przepraszam...

    --
    Pete

  • 28. Data: 2006-05-08 13:52:03
    Od: z...@p...wroc.pl

    Użytkownik r...@a...net.pl napisał:
    > http://direct.money.pl/money/249/1/
    >
    > (przy 5 transakcjach w miesiącu)

    Witam.
    Czy ktoś wie czy ta karta jest wypukła?
    --
    Wojciech Zimkowski

  • 29. Data: 2006-05-08 17:20:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    z...@p...wroc.pl napisał(a):

    > Czy ktoś wie czy ta karta jest wypukła?

    "Możesz płacić Money.pl także w miejscach, w których zapłata zwykłą
    kartą do konta nie jest możliwa (w taksówkach, w punktach nie
    posiadających elektronicznego terminala)."

    Mniemam więc, że tak. :-)

  • 30. Data: 2006-05-08 20:58:35
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@a...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > "Możesz płacić Money.pl także w miejscach, w których zapłata zwykłą
    > kartą do konta nie jest możliwa (w taksówkach, w punktach nie
    > posiadających elektronicznego terminala)."
    >
    > Mniemam więc, że tak. :-)

    To jakaś lipa z tą kartą. Oddzwonili do mnie żądając mnóstwa dokumentów,
    zawracanie d...py, wnioskowałem o limit niższy niż moje miesięczne
    zarobki, bo chciałem wypróbować kartę. City od ręki bez jakichkolwiek
    zaświadczeń na sam dyplom ukończenia studiów dał mi 4000, w Pekao SA
    limit dostałem znacznie wyższy na podstawie wpływów na rachunek, a ci
    żądają zaświadczeń od pracodawców, wyciąg z konta nie wystarcza ani PIT
    nie wystarcza. No i bez magicznej umowy o pracę na czas nieokreślony nie
    mam szans na tą kartę, choć od prawie 10 lat dochody mam na poziomie
    zdecydowanie wyższym niż średnia krajowa.

    Szkoda czasu.

    Krzysztof Kośmiński