  • 31. Data: 2006-05-09 09:31:18
    Temat: Re: _Całkowicie_ darmowa KK
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Sat, 29 Apr 2006 14:02:23 +0200, r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> wrote:

    > http://direct.money.pl/money/249/1/
    >
    > (przy 5 transakcjach w miesiącu)

    0% w czasie pierwszysch 3 mcy nawet za gotowke :)

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 32. Data: 2006-05-09 10:55:15
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 06 May 2006 13:28:26 +0200, w <e3i14a$k8f$1@news.dialog.net.pl>, Pete
    <n...@n...com> napisał(-a):

    > ... pod warunkiem, że karta jest z banku, który jest na szej liście.I
    > dodatkowo po okazaniu potwierdzonego wypowiedzenia tej karty.

    Mnie nawet nie odpisali :P.

    Mają jakąś siedzibę we Wrocku?

  • 33. Data: 2006-05-09 14:10:35
    Temat: Re: _Całkowicie_ darmow=?ISO-8859-2?Q?a_KK?=
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2006-05-09, r...@a...net.pl napisał/a/o:

    >Mnie nawet nie odpisali :P.
    >
    >Mają jakąś siedzibę we Wrocku?

    Nie wiem, ja wypelnilem wniosek on-line na stronie BZWBK, i dopiero po
    potwierdzeniu wszystkich danych, konsultant powiedzial o dokumentach
    niezbednych do podpisania umowy.

    Więc chyba możesz spoko uderzyć do dowolnego oddziału BZWBK.

    --
    Pete

  • 34. Data: 2006-05-09 16:08:23
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    City od ręki bez jakichkolwiek
    > zaświadczeń na sam dyplom ukończenia studiów dał mi 4000
    >
    > Krzysztof Kośmiński

    od kiedy daja na dyplom studiow??

  • 35. Data: 2006-05-09 16:37:18
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > City od ręki bez jakichkolwiek

    > od kiedy daja na dyplom studiow??

    Chyba "od zawsze"pod warunkiem, że to dyplom medycyny :-)