  • 11. Data: 2010-04-19 18:19:59
    Temat: Re: Calkowicie darmowe konto w Citi ...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Lubojański <k...@o...pl> writes:

    > A jak sie właśnie starasz o kredyt hipoteczny i masz na granicy a tu
    > ci Citi robi niespodziankę i podwyższa limit karty x2 ?

    To zanim bank hipoteczny sie o tym dowie, to kredyt dostaniesz (albo
    i nie). Zawsze przeciez mozesz tez zrezygnowac, zarowno z podwyzszenia
    limitu jak i z KK w ogole.

    > Wiem, liczą bodajże tylko 5% jako zobowiązanie przy kredycie
    > hipotecznym ale zawsze...

    Raczej sporadycznie :-) Dodatkowo mam wrazenie, ze wiekszosc
    uzytkownikow KK nie stara sie akurat o kredyt hipoteczny.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2010-04-19 19:31:02
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    KJ <k...@t...net.pl> napisał(a):

    > Wlasnie zadzwonili do mnie (mam KK u nich od kilku lat) i zaproponowali
    > ROR bez oplat, przelewy do bankow obcych bez oplat, wszystkie bankomaty
    > w Polsce bez oplat ...
    >
    > Na szybko zapytalem jakie sa haczyki, oczywiscie powiedziano mi, ze nie
    > ma :)
    >
    > Ktos zna ten temat ? I gdzie jednak jest ten haczyk ?
    >
    > Nie chce jechac do oddzialu i dopiero tam po uwaznym przeczytaniu
    > odkryc, ze jednak takowy jest :) A moze co gorsza sie nie doczytam i
    > odczuje go dopiero na wlasnej skorze, brrrr :(
    >
    > KJ

    mam i nie place od grudnia 2009, tez myslałem ze haczyk bo wczesniej mialem
    citione i placilem kilka pln za karte, a teraz nie place nic :) i paypass
    (ktos pytal) tez za darmo

  • 13. Data: 2010-05-01 23:18:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    KJ <k...@t...net.pl> wrote:
    > Wlasnie zadzwonili do mnie (mam KK u nich od kilku lat) i zaproponowali
    > ROR bez oplat, przelewy do bankow obcych bez oplat, wszystkie bankomaty
    > w Polsce bez oplat ...

    Dzwonilem w innej sprawie (modyfikacji numeru konta w TPSA) i zaproponowali
    mi bezplatną KK na zawsze (dotychczas trzeba było dzwonić i prosić o
    zniesienie opłaty za kolejny rok) i ror za darmo z kartą debetową
    w zamian za wpływy na konto 1500 miesięcznie z tytułem 'wynagrodzenie'.
    Regulaminu jeszcze nie widziałem, czekam na kuriera.

    a.