eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCallCenter mBanku leży :(
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2010-12-08 23:10:03
    Temat: CallCenter mBanku leży :(
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z człowiekiem
    rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
    komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
    Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
    pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy z
    człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.




  • 2. Data: 2010-12-08 23:17:54
    Temat: Re: CallCenter mBanku leży :(
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    > Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z
    człowiekiem
    > rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
    > komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
    > Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
    > pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy
    z
    > człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.
    >

    Skojarzyłem: przecież jako MVNO oni zarabiają na tym, że się do nich dzwoni,
    więc najbardziej opłacalne dla nich jest potrzymać człowieka w kolejce tak
    długo jak wytrzyma i podać mu komunikat, żyby zadzwonił ponownie.

    Sk...y



  • 3. Data: 2010-12-08 23:33:34
    Temat: Re: CallCenter mBanku leży :(
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>


    Użytkownik "kietlak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:idp3n4$unh$1@news.net.icm.edu.pl...
    > > Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z
    > człowiekiem
    > > rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
    > > komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
    > > Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
    > > pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez
    rozmowy
    > z
    > > człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.
    > >
    >
    > Skojarzyłem: przecież jako MVNO oni zarabiają na tym, że się do nich
    dzwoni,
    > więc najbardziej opłacalne dla nich jest potrzymać człowieka w kolejce tak
    > długo jak wytrzyma i podać mu komunikat, żyby zadzwonił ponownie.
    >
    > Sk...y
    >

    No i m-Czat też nie jest przez nikogo obsługiwany.
    Chyba nie zauważyli, że wiele osób korzysta z ich usług jedynie z
    przyzwyczajenia, najwyraźniej trzeba się stąd zabierać....


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1