-
1. Data: 2010-12-08 23:10:03
Temat: CallCenter mBanku leży :(
Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>
Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z człowiekiem
rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy z
człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.
-
2. Data: 2010-12-08 23:17:54
Temat: Re: CallCenter mBanku leży :(
Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>
> Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z
człowiekiem
> rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
> komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
> Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
> pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy
z
> człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.
>
Skojarzyłem: przecież jako MVNO oni zarabiają na tym, że się do nich dzwoni,
więc najbardziej opłacalne dla nich jest potrzymać człowieka w kolejce tak
długo jak wytrzyma i podać mu komunikat, żyby zadzwonił ponownie.
Sk...y
-
3. Data: 2010-12-08 23:33:34
Temat: Re: CallCenter mBanku leży :(
Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>
Użytkownik "kietlak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:idp3n4$unh$1@news.net.icm.edu.pl...
> > Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z
> człowiekiem
> > rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
> > komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
> > Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
> > pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez
rozmowy
> z
> > człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.
> >
>
> Skojarzyłem: przecież jako MVNO oni zarabiają na tym, że się do nich
dzwoni,
> więc najbardziej opłacalne dla nich jest potrzymać człowieka w kolejce tak
> długo jak wytrzyma i podać mu komunikat, żyby zadzwonił ponownie.
>
> Sk...y
>
No i m-Czat też nie jest przez nikogo obsługiwany.
Chyba nie zauważyli, że wiele osób korzysta z ich usług jedynie z
przyzwyczajenia, najwyraźniej trzeba się stąd zabierać....