-
1. Data: 2004-06-09 07:39:25
Temat: Callcenter w Inteligo?
Od: "Marcin Mielcarek" <malcoBEZSPAMU_&_WYWALTO@poczta.onet.pl>
Witam,
Czy ktos z Grupowiczow, moglby mnie oswiecic
jak dlugo obecnie trzeba czekac na zgloszenie
sie Wacpana Konsultatna Inteligo (0800121121)???
Od kilku dni, o roznych porach, probuje sie dodzwonic,
ale zawsze po 20 minutach wysluchiwania "uspokajajacej" muzyczki,
odechciewa mi sie czekania...
A moze ktos z Was wie czy po 1 Maja zmienilo sie cos
w przelewach przychodzacych z Niemiec na konto Inteligo?
(oplaty, czas trwania itp).
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Marcin
-
2. Data: 2004-06-09 08:14:54
Temat: Re: Callcenter w Inteligo?
Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
Użytkownik "Marcin Mielcarek" <malcoBEZSPAMU_&_WYWALTO@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:ca6eqt$pmc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Czy ktos z Grupowiczow, moglby mnie oswiecic
> jak dlugo obecnie trzeba czekac na zgloszenie
> sie Wacpana Konsultatna Inteligo (0800121121)???
Do skutku...;-)
Darmowe jest...
Najlepiej telefon glosnomowiacy uzyc i zajac sie wlasnymi sprawami podczas
oczekiwania
> A moze ktos z Was wie czy po 1 Maja zmienilo sie cos
> w przelewach przychodzacych z Niemiec na konto Inteligo?
> (oplaty, czas trwania itp).
Oplaty sie nie zmienily.
Czas trwania czego? Przelewu? Przeciez to od nich nie zalezy...
Jak dojdzie to bedzie.
--
Pozdrowienia
---
Slawek Kos --> s...@p...com
-
3. Data: 2004-06-09 10:28:38
Temat: Re: Callcenter w Inteligo?
Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
> Czy ktos z Grupowiczow, moglby mnie oswiecic jak dlugo obecnie
> trzeba czekac na zgloszenie sie Wacpana Konsultatna Inteligo
> (0800121121)???
To są ciężko pracujący ludzie, nie wiem czemu próbujesz ich
obrażać. Jest teraz nawała telefonów związanych z migracją ePKO więc
niestety trzeba czekać trochę dłużej.
Jeśli chcesz się tylko o coś zapytać, rozważ zadanie pytania via
formatka pomocy serwisu WWW, ktoś powinien w ciągu ~tygodnia oddzwonić
lub odmailować. Jeśli Twoje pytanie jest niebanalne to konsultant i
tak Ci raczej od razu nie odpowie tylko zapisze sprawę do wyjaśnienia.
-
4. Data: 2004-06-09 11:36:54
Temat: Re: Callcenter w Inteligo?
Od: "Marcin Mielcarek" <malcoBEZSPAMU_&_WYWALTO@poczta.onet.pl>
"Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> wrote in message
news:878yex9ga1.fsf@cauchy.softax.local...
> > Czy ktos z Grupowiczow, moglby mnie oswiecic jak dlugo obecnie
> > trzeba czekac na zgloszenie sie Wacpana Konsultatna Inteligo
> > (0800121121)???
>
> To są ciężko pracujący ludzie, nie wiem czemu próbujesz ich
> obrażać.
Nikogo nie chce obrazic, chcialbym sie tylko dowiedziec ile mam
czekac przy telefonie? Godzina wystarczy? A moze mam caly dzien
sluchac tej ich muzyczki?
(BTW. ja tez ciezko pracuje)
> Jest teraz nawała telefonów związanych z migracją ePKO więc
> niestety trzeba czekać trochę dłużej.
Tylko ze dzis juz jest 9 dni po migracji i polepszenia nie widac...
> Jeśli chcesz się tylko o coś zapytać, rozważ zadanie pytania via
> formatka pomocy serwisu WWW, ktoś powinien w ciągu ~tygodnia oddzwonić
> lub odmailować.
Wow! Tylko tydzien :-o
(zeby nie bylo nieporozumien, mam konto w Inteligo
od dwoch lat i jestem z niego zadowolony, ale czuje sie lekko
olewany)
> Jeśli Twoje pytanie jest niebanalne to konsultant i
> tak Ci raczej od razu nie odpowie tylko zapisze sprawę do wyjaśnienia.
No to zadalem, i czekam, czekam, czekam....
Pozdrawiam
Marcin
-
5. Data: 2004-06-09 12:43:28
Temat: Re: Callcenter w Inteligo?
Od: Daniel Karasek <p...@t...moj.adres>
Był 9 czerwiec (środa) gdy o godzinie 10:14 *Slawek Kos* napisał(a) :
> Użytkownik "Marcin Mielcarek" <malcoBEZSPAMU_&_WYWALTO@poczta.onet.pl>
> napisał w wiadomości news:ca6eqt$pmc$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> Witam,
>>
>> Czy ktos z Grupowiczow, moglby mnie oswiecic
>> jak dlugo obecnie trzeba czekac na zgloszenie
>> sie Wacpana Konsultatna Inteligo (0800121121)???
>
> Do skutku...;-)
> Darmowe jest...
> Najlepiej telefon glosnomowiacy uzyc i zajac sie wlasnymi sprawami podczas
> oczekiwania
albo komórka i zestaw słuchawkowy :)
--
Pozdrawiam
Daniel
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
-
6. Data: 2004-06-09 13:36:43
Temat: Re: Callcenter w Inteligo?
Od: poilkj <u...@d...invalid>
Marcin Kasperski wrote:
>
> Jeśli chcesz się tylko o coś zapytać, rozważ zadanie pytania via
> formatka pomocy serwisu WWW, ktoś powinien w ciągu ~tygodnia oddzwonić
> lub odmailować.
Akurat.
Nikt nie odpowiada.