  • 1. Data: 2010-10-19 06:35:57
    Temat: Camorra ......
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    Camorra
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Camorra

    Inżynier Wróbel był gotów do polemiki z MAK
    http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101019&ty
    p=po&id=po01.txt

    No comment ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-10-19 09:49:05
    Temat: Re: Camorra ......
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Inżynier Wróbel był gotów do polemiki z MAK
    > http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101019&ty
    p=po&id=po01.txt

    > No comment ....

    Bo i debilizmów się nie komentuje.

  • 3. Data: 2010-10-19 10:22:06
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 19-10-2010 11:49, CeSaR pisze:
    p=po&id=po01.txt

    > Bo i debilizmów się nie komentuje.

    Och, jak kategorycznie! A jak centrala da wytyczne że trzeba?

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 4. Data: 2010-10-19 12:20:54
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Och, jak kategorycznie! A jak centrala da wytyczne że trzeba?

    Jak masz swoją centralę to już twój problem. I zastosuj się do sygnaturki,
    swojej sygnaturki.

  • 5. Data: 2010-10-19 14:18:24
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Jak masz swoją centralę to już twój problem. I zastosuj się do sygnaturki,
    > swojej sygnaturki.

    Teraz tylko brakuje aby syn w tajemniczych okolicznościach, nagle powiesił
    się w celi więziennej ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-10-19 16:25:08
    Od: a...@v...pl

    > Bo i debilizmów się nie komentuje.

    Na pierwszy rzut oka, to niby i racja, ale jak się pomyśli, że to jest metoda
    kształtowania opinii społecznej przez stu a nawet tysiąc lecia, to już przestaje
    być debilizmem.Łatwo zrozumieć na tej podstawie skąd się brały stosy czy pogromy,
    jak obalano władców czy ustroje, jak unicestwiano i unicestwia się narody.