  • 11. Data: 2008-10-30 11:29:52
    Temat: Re: Carrefour Visa - gdzie haczyk?
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    >...bank (i sklep) wychodzą na swoje, już się o to nie martw

    Się domyślam, bo za darmo niczego nie dają (zwłaszcza banki), tylko
    zaztawiałem się na czym i jak wychodzą na swoje, skoro zakupy bez odsetek,
    kata za darmo, dodatkowo bonus od sklepu... coś tu musi śmierdzieć ;) tylko
    co.

    Artur

  • 12. Data: 2008-10-30 12:31:35
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    przecież jak wół jest że juz na wstepie jest opłata roczna za kartę 20 zł

  • 13. Data: 2008-10-30 12:43:34
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    a masz jakis regulamin tej promocji o ratach 0%?

  • 14. Data: 2008-10-30 13:24:39
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    >a masz jakis regulamin tej promocji o ratach 0%?

    Nie mam i jak narazie nie zamierzam w to wejść.

    Artur

  • 15. Data: 2008-10-30 14:20:40
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    bank zarabia na przejechaniu przez terminal karta ;-) ( tranzakcje )

  • 16. Data: 2008-10-30 20:37:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > przecież jak wół jest że juz na wstepie jest opłata roczna za kartę 20 zł
    to nie ma już promocji, że w pierwszym roku karta jest gratis?

    --
    pozdrawiam
    RobertS