  • 1. Data: 2006-12-05 12:56:23
    Temat: Cashback w PL
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Jak to wyglada u nas ? Czy kupujac cos w sklepie za np. 20zl moge "wyplacic"
    dodatkowo np. 200zl gotowki przy pomocy KK tak aby bylo to wszystko rozliczone
    jako operacja bezgotkowkowa (grace period + brak prowizji za pobranie gotowki) ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-12-05 15:32:45
    Temat: Re: Cashback w PL
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > "wyplacic" dodatkowo np. 200zl gotowki przy pomocy KK tak aby bylo to
    > wszystko rozliczone jako operacja bezgotkowkowa (grace period + brak

    Narazie cashback w Polsce nie istnieje.

  • 3. Data: 2006-12-05 16:25:14
    Od: Segra <x...@y...zz>

    Jestes w bledzie http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=2690
    --
    Segra

  • 4. Data: 2006-12-05 16:29:54
    Od: Segra <x...@y...zz>

    Dnia 05-12-2006 o 13:56:23 Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > "wyplacic" dodatkowo np. 200zl gotowki przy pomocy KK tak aby bylo to
    > wszystko rozliczone jako operacja bezgotkowkowa (grace period + brak

    Bylby pieknie, cashback dziala tylko z kartami debetowymi.
    --
    Segra

  • 5. Data: 2006-12-05 18:06:34
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Segra" <x...@y...zz> wrote in message

    > Jestes w bledzie http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=2690

    O świeża wiadomość. To i dobrze.
    Szkoda, że np. żaden bank się tym jeszcze nie pochwalił.
    A komuś w praktyce udało się z tego skorzystać?
    Czy uruchomili tylko w teorii.

  • 6. Data: 2006-12-05 18:44:26
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "witek" news:el4c9p$7sa$1@news.interia.pl

    > Szkoda, że np. żaden bank się tym jeszcze nie pochwalił.
    > A komuś w praktyce udało się z tego skorzystać?
    > Czy uruchomili tylko w teorii.

    Jesteś w błędzie :) mBank informował o wprowadzeniu usługi Cashback!
    A co do korzystania - sam nie miałem przyjemności ale pewien Pan wypłacał w
    REALu tak pieniądze :)

  • 7. Data: 2006-12-05 20:06:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek napisał(a):
    > Narazie cashback w Polsce nie istnieje.

    Widzialem naklejki w Empiku (i gdzies tam jeszcze ale nie pamietam), ze
    istnieje. Stad i sie pytam jak to dziela u nas w praktyce.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2006-12-06 16:25:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Widzialem naklejki w Empiku (i gdzies tam jeszcze ale nie pamietam), ze
    > istnieje. Stad i sie pytam jak to dziela u nas w praktyce.

    dziala, ale TYLKO z debetowkami

    i nie wiem czy to sie zmienilo, ale mozna wyplacic max. tyle ile
    zaplaciles za zakupy, jednak nie wiecej niz 200zl

    usluga jest jednak nadal malo popularna...

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2006-12-07 09:09:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 06 Dec 2006 17:25:50 +0100, RobertS napisał(a):

    > i nie wiem czy to sie zmienilo, ale mozna wyplacic max. tyle ile
    > zaplaciles za zakupy

    Nie miało się co zmieniać bo nigdy tak nie było

    > jednak nie wiecej niz 200zl

    Tu zgoda

  • 10. Data: 2006-12-08 12:11:29
    Od: "sumi" <T...@p...spam.pl>