  • 1. Data: 2010-10-21 11:42:15
    Temat: Catalyst wykresy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Catalyst wykresy kursów, rentowności. Gdzie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-10-23 16:01:46
    Temat: Re: Catalyst wykresy
    Od: "root" <r...@v...pl>

    Na stronie Catalyst nie znajdziesz notowań. To znaczy są - tylko płatne.
    To chyba jedyna "giełda" na świecie, która ukrywa swoje notowania. Chyba że
    interesują cię historyczne w postaci plików Excela, to możesz je ściągnąć
    tutaj
    http://gpwcatalyst.pl/statystyki_dzienne

    Na pomysł udostępniania w ten sposób mógł wpaść jedynie jakiś wybitny
    finansista.

    Nie znajdziesz też pełnych informacji o notowanych obligacjach np. brak
    okresu odsetkowego a bez tej informacji trudo policzyć rentowność.
    Tzw. Poradnik zawiera mylne informacje na temat opdatkowania dochodów z
    obligacji.
    Nie wczytywałem się zbyt głęboko w inne treści, gdyż to co ujrzałęm i co
    wymieniłem wystarczyło, żeby dać sobie spokój.
    Przy okazji chciałbym pogratulować GPW serwisu Catalyst i życzyć innych,
    równie owocnych przedsięwzięć w przyszłości.