  • 1. Data: 2011-05-31 17:56:08
    Temat: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Czy ktos z was tez slyszal w niedziele w radiu ZET info ze Bulgaria
    urzadzila licytacje za koncesje na poszukiwanie gazu lupkowego u siebie...
    chodzi o to ze wygral amerykanski Chevron dajac 30mln$ za jedna - a wtym
    samym info mowili ze Polska uzyskala 30mln PLN za ...... 30 koncesji.
    Nigdzie w mediach o tym nie trabia wiec chcialbym sie dowiedziec czy ktos
    zna cos wiecej na ten temat ?

    Przemek

  • 2. Data: 2011-05-31 18:26:57
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: hister <h...@g...com>

    wrote:

> [...]
    > samym info mowili ze Polska uzyskala 30mln PLN za ...... 30 koncesji.
    > Nigdzie w mediach o tym nie trabia wiec chcialbym sie dowiedziec czy ktos

    Owszem, te informacje można było znaleźć kilka tygodni temu na niezalezna.pl
    lub wpolityce.pl
    Jeszcze dawniej, temat był poruszany w jednym z programów "Warto rozmawiać".

    Wniosek był taki, że sprzedano za friko koncesje i Polska straciła na tym
    kilka mld PLN :D

    Mało tego, w chwili obecnej Polska nie jest w stanie kontrolować ile gazu
    jest wydobywane przez firmy z koncesjami - straty nieograniczone.

  • 3. Data: 2011-05-31 18:30:41
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "hister" <h...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Mało tego, w chwili obecnej Polska nie jest w stanie kontrolować ile gazu
    > jest wydobywane przez firmy z koncesjami - straty nieograniczone.

    Czyli już sprzedano koncesje na wydobywanie?
    A gdzie o tym można przeczytać?

  • 4. Data: 2011-05-31 18:34:40
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    >
    > Mało tego, w chwili obecnej Polska nie jest w stanie kontrolować ile gazu
    > jest wydobywane przez firmy z koncesjami - straty nieograniczone.

    A to tego nie wiedzialem- dzieki za rozjasnienie. No to doskonale obrazuje
    jakich mamy politykow....

  • 5. Data: 2011-05-31 18:44:00
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:is3cc2$gsd$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "hister" <h...@g...com> napisał w wiadomości

    > A to tego nie wiedzialem- dzieki za rozjasnienie. No to doskonale obrazuje
    > jakich mamy politykow....

    Pozostaje tylko jedno zasadnicze pytanie: czy to prawda?

    Poza tym kojarzy mi się z podobną aczkolwiek nieco odwróconą sytuacją, gdy
    kochanka powiedziała, że wydała z karty kredytowej 100k bo bryka była w
    promocji ze zniżką 50%, czyli zarobiła 100k, a nie wydała.

    Wtedy natychmiast zrozumiałem jak zarobić bańkę, ale juz nie miałem takiego
    limitu.

    Nieźle się sfrajerzyłem kurna.

  • 6. Data: 2011-05-31 18:50:36
    Od: hister <h...@g...com>

    To chyba to: http://www.youtube.com/watch?v=B1wTSRHI6y0

  • 7. Data: 2011-05-31 19:00:20
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > To chyba to: http://www.youtube.com/watch?v=B1wTSRHI6y0

    daj jakieś źródła a nie link do szczekaczki, stary no bądź poważny

  • 8. Data: 2011-05-31 19:12:32
    Od: hister <h...@g...com>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "hister" <h...@g...com> napisał w wiadomości

    > daj jakieś źródła a nie link do szczekaczki, stary no bądź poważny

    O co Ci chodzi? Jakie źródła?

  • 9. Data: 2011-05-31 19:18:30
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > O co Ci chodzi? Jakie źródła?

    chodzi mi o źródła do informacji, linki itp
    nie chodzi mi o rozmowę Pospieszalskiego ani Lisa, ani antlisa ani
    antypospieszalskiego

    cos obiektywnego

    czaisz???

  • 10. Data: 2011-05-31 19:21:20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > chodzi mi o źródła do informacji, linki itp
    > nie chodzi mi o rozmowę Pospieszalskiego ani Lisa, ani antlisa ani
    > antypospieszalskiego

    :)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/