  • 11. Data: 2011-05-31 19:55:22
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: hister <h...@g...com>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "hister" <h...@g...com> napisał w wiadomości

    > chodzi mi o źródła do informacji, linki itp
    > nie chodzi mi o rozmowę Pospieszalskiego ani Lisa, ani antlisa ani
    > antypospieszalskiego
    >
    > cos obiektywnego
    >
    > czaisz???

    :)
    Skippy, nie znam Twoich kryteriów obiektywności. Celowa złośliwość? No
    proszę Cię...
    Jak Cię interesuje to możesz zacząć grzebać w ustawach. Mnie osobiście
    zadowalają goście zaproszeni przez Pospieszalskiego i inne źródła z tzw.
    "drugiego obiegu" na których oparłem swoją wypowiedź.

  • 12. Data: 2011-05-31 20:03:31
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > :)
    > Skippy, nie znam Twoich kryteriów obiektywności. Celowa złośliwość? No
    > proszę Cię...
    > Jak Cię interesuje to możesz zacząć grzebać w ustawach.

    W ustawach???

    Pytałem o:

    >Mnie osobiście
    > zadowalają goście zaproszeni przez Pospieszalskiego..

    zauważyłem jesli nie zauważyłeś

    mnie nie zadowala żadne pulp fiction w celu oceny rzeczywistości, stąd
    pytanie o źródła
    ale jak mi każesz ich sobie sobie szukać samemu zamiast wierzyć to
    odpowiedź jest już dla mnie dosyć jasna

    EOT

  • 13. Data: 2011-05-31 20:05:43
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Czyli już sprzedano koncesje na wydobywanie?
    > A gdzie o tym można przeczytać?

    Z tego co ja zrozumialem z gadania w radio ZET to to byly koncesje na
    poszukiwanie...
    Niestety nie znam sie na tym dlatego prosilem o jakies rozjasnienie bo
    chcialem sie wiecej dowiedziec.

    Co do tego pytania czy juz sprzedano to wg mnie wynika ze chyba tak bo
    przeciez juz jakies odwierty na pomorzu robia, a to chyba bez koncesji
    (przynajmniej na poszukiwanie) wg mnie nie byloby mozliwe.

  • 14. Data: 2011-05-31 20:27:45
    Od: hister <h...@g...com>

    http://www.bibula.com/?p=37824
    http://www.ziemiamielecka.pl/?p=3300

> [...]
    > pytanie o źródła
    > ale jak mi każesz ich sobie sobie szukać samemu zamiast wierzyć to

    Nie rozumiem na jakiej podstawie spodziewasz się, że zacznę specjalnie dla
    Ciebie szukać zadowalających Ciebie źródeł informacji? Zwłaszcza, że nie
    wiem jakie źródło Ciebie zadowoli...
    Podałem źródła jakie miałem, jak Ci nie pasuje to poszukaj sobie lepszych i
    zweryfikuj, a nie wyskakujesz nie wiadomo po co...

    > EOT
    Tak, rozmowa zeszła z tematu.