  • 1. Data: 2011-06-01 10:42:43
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: k...@p...onet.pl

    GAZ ŁUPKOWY JEST BEDZIE I MUUUUUSI BYĆ

    Tp jedyna nasza krajowa szansa rozwoju-Kraj nie jest taki durny by tego nie
    zatwierdzil i nie ruszył szybko prac rozeznaniowych projektowych
    realizacyjnych i wydobywczych na pilotowej instalacji jeszcze w 2012
    roku!!!!!!!!
    ... we wspolpracy z firmami amerykanskimi i... przy okazji zarobi na
    uszczelniaczach MIKROSFEROWYCH i INNYCH tez EkoExport i ja i paru innych tez
    przy okazji!!!
    kroovka

    NIE NARZEKAJCIE i jak macie mącicć to lepiej NIC NIE PISZCZIE - prosze!
    kroovka

    > A tak w ogóle to ja zapytam ile będę musiał więcej płacić za ten wynalazek,
    zwany gazem łupkowym, w porównaniu z gazem rosyjskim. Czy to znowu nie jest
    polska paranoja???

  • 2. Data: 2011-06-04 22:41:33
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

[...]

    ====================

    skierujcie swoją pamięć na dni niedawne, kiedy obecny prezydent wypowiadał
    niezwykle mądre opinie nt. gazu łupkowego!
    Nic dodać, nic ująć ;(
    Barbara

  • 3. Data: 2011-06-05 09:18:34
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]
    >
    > skierujcie swoją pamięć na dni niedawne, kiedy obecny prezydent wypowiadał
    > niezwykle mądre opinie nt. gazu łupkowego!

    A coż on takiego "powiedział". Ciekawy jestem jako obywatel i miłośnik
    mądrości.
    p.s.
    Oczywiście nie zapomnij dodać że "wszelkie podobieństwa do osób żyjących są
    przypadkowe i niezamierzone" - ABW jest jak inkwizycja i zawsze czuwa.