  • 1. Data: 2011-06-01 10:58:39
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: a...@v...pl

    > GAZ ŁUPKOWY JEST BEDZIE I MUUUUUSI BYĆ

    Tak, Niemcy budują dodatkową rurę z Rosji, a my ciągle szukamy nie wiadomo
    czego. Niech sobie Amerykanie wydobywają ten gaz byle byśmy nie musieli go
    kupować. Podkreślam słowo -musieli. Już nam próbowano wcisnąć gaz norweski. Dużo
    droższy. Mieć niezależne źródło to zupełnie co innego niż uzależniać się od
    niezależnego, droższego źródła.

    > Tp jedyna nasza krajowa szansa rozwoju-Kraj nie jest taki durny by tego nie

    > zatwierdzil i nie ruszył szybko prac rozeznaniowych projektowych

    > realizacyjnych i wydobywczych na pilotowej instalacji jeszcze w 2012

    > roku!!!!!!!!

    > ... we wspolpracy z firmami amerykanskimi i... przy okazji zarobi na

    > uszczelniaczach MIKROSFEROWYCH i INNYCH tez EkoExport i ja i paru innych tez

    > przy okazji!!!

    > kroovka

    > NIE NARZEKAJCIE i jak macie mącicć to lepiej NIC NIE PISZCZIE - prosze!

    > kroovka

    wynalazek,

    > zwany gazem łupkowym, w porównaniu z gazem rosyjskim. Czy to znowu nie jest

    > polska paranoja???

    pitolić

  • 2. Data: 2011-06-04 22:46:07
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    &gt; GAZ ŁUPKOWY JEST BEDZIE I MUUUUUSI BYĆ

[...]

    Niezwykle "zdrowe" myślenie i "trafna" analiza sytuacji ;)
    Zalecam więcej myślenia mózgiem, a nie podpierania się, z gruntu fałszywą,
    demagogią polityków.
    Barbara