  • 1. Data: 2011-06-05 16:09:09
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: a...@v...pl

    > Użytkownik  napisał w wiadomości grup

    > [...] I jeszcze do roota, bo mnie źle rozumie. Ja nie mam nic przeciwko

    > obecności

    > Amerykanów u Nas, niech sobie wydobywają gaz i wszystko inne, niech go
    sprzedają

    > na cały świat nam przy tym odpalając sowitą daninę. Ja chcę tylko mieć
    możliwość

    > kupowania gazu tańszego jeżeli taka ewentualność się pojawi. Nie Rosja

    > zbankrutuje, gdy taki mały kraj przestanie kupować u nich gaz, ale taki mały

    > kraj traci szanse zrywając wszelkie kontakty. Gazociąg północny, to preludium
    do

    > wykluczania nas z grona beneficjentów korzystających ze wschodnich źródeł.

    > Możemy być pucybutami dla zachodu, albo nieźle się obłowić na wschodzie. Boję

    > się tylko, że już mogliśmy. Straty poniesione w wyniku polityki co
    poniektórych

    -

    > no bo 'taniej'. bezpieczeństwo państwa masz za nic ..

    > Proponuję powrót do źródeł - chociażby poszukiwania, wydobywania i
    zastosowania

    > ropy naftowej; budowy procesorów "z łupków kwarcowych" - czyli
    "Wstęp do

    > bioelektroniki" ks. prof. .. sam znajdź ;), prace niejakiego Kowalskiego,

    > któremu koniec końców przyszło pasać świnie w sensie absolutnie dosłownym ..

    > itd.. itp. etc.

    > Rosja jest niewątpliwie wielkim krajem i ma bardzo zdolny naród - ale czy my

    > mamy się z tego powodu czuć niedowartościowani? czyli durni?

    > Barbara
    Nie no, musiałem odpowiedzieć, Ty kobieto mówisz o naszym interesie czy o
    interesie Watykanu??? To co wypisujesz to właśnie demagogia polityczna i
    wyraźnie widać, że to demagogia psipsi i radia co ma to coś:-))))

  • 2. Data: 2011-06-05 20:45:22
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    odpowiadaj tylko zrób coś z tym htmlowym szitem

  • 3. Data: 2011-06-06 05:32:14
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    W dniu 2011-06-05 18:09, a...@v...pl pisze:
    > &gt; Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >
    > &gt; dyskusyjnych:4...@n...onet.pl
    >
    > &gt; [...] I jeszcze do roota, bo mnie źle rozumie. Ja nie mam nic przeciwko

    Zrób coś ze swoimi wiadomościami bo nikomu zachwilę nie będzie się
    chciało tych "krzaków" czytać!

  • 4. Data: 2011-06-07 18:45:15
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    [...]
[...]
    ..

    ===================

    Nie no, musiałem odpowiedzieć, Ty kobieto
    wyraźnie widać, że to demagogia psipsi i radia co ma to coś:-))))
    &gt;

    Na głupotę nie ma rady.
    Odpowiedz proszę na pytanie: gdzie są w Polsce góry ze złożami kwarcu, a także
    wymień najwybitniejszych fizyków II polowy XX wieku.
    Dopiero potem możesz bredzić o rzekomych interesach Watykanu.
    Nauka [wybitna!] może być uprawiana także sukience księżowskiej :)

    Twój komentarz jest żenujący :(
    Pokazuje wprost nieuctwo i prostactwo.

    W czasach, kiedy ks. prof. S .... opublikował swój wstęp do bioelektroniki,
    całkiem pokaźna liczba pseudonaukowców, tzw. marksistowskich, wyśmiewała się z
    tej prekursorskiej pracy.
    Barbara

  • 5. Data: 2011-06-07 19:30:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    Ktoś tu robi niezły rozpierdol (wybacz Barbaro moją niepoprawność
    polityczną) - struktura listów zaburzona, nie wiadomo kto komu odpowiada i
    kogo cytuje.
    Czy to faktycznie onet przez www robi taki bałagan czy to jak zwykle wina PO
    (PiS, RM czy co kto woli)?

    --
    marfi

  • 6. Data: 2011-06-07 20:30:01
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    Ktoś tu robi niezły rozpierdol (wybacz Barbaro moją niepoprawność
    polityczną)

    spoko :))))), jednym to wychodzi, innym naprawdę NIE ! ;)

[...]

    osobiście czytam nie przez www, ale news.dialog.net.pl i WindowsMail [wredny
    program pocztowy do W7].
    Jeśli masz rady/porady - pisz proszę :)

    co do ustalania win - to nie mój obyczaj ;) - jeśli już, to szukam przyczyn
    takiego a nie innego stanu rzeczy.
    Barbara