  • 1. Data: 2011-06-07 14:16:35
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: a...@v...pl

    np.onet

    info

    zgodnie

    > Ja Cie nie rozumiem. Ja też piszę wykorzystując serwer onetu i krzaków nie

    > ma. Zgrywasz sie ze nie wiesz o co chodzi?
    Ze strony www.? Czy czytnika? Faktycznie chyba nie rozumiesz, ale to zauważyłem
    jakiś czas temu.

  • 2. Data: 2011-06-07 18:52:49
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    [...]
    &gt;

    &gt; Ja Cie nie rozumiem. Ja też piszę wykorzystując serwer onetu i krzaków nie
    &gt; ma. Zgrywasz sie ze nie wiesz o co chodzi?

    Ze strony www.? Czy czytnika? Faktycznie chyba nie rozumiesz, ale to zauważyłem
    jakiś czas temu.

    Powiedzieć, że jesteś wyjątkowo wkurzający - to zbyt mało powiedziane ../
    i czemu w argumentach używasz 'Radyja"
    poprawia Ci to rzeczowość argumentacji?
    Barbara