  • 1. Data: 2004-04-26 13:40:02
    Temat: Centralizacja w sferze zakupów Grupy HVB
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    To raczej Banku BPH nie beda sprzedawac? ;)

    Grupa HVB podejmuje kroki w celu scentralizowania swojej działalności w
    zakresie zaopatrzenia w Niemczech, Austrii i Polsce, co pokryje 90%
    całkowitej wartości dokonywanych zakupów w Grupie HVB. Dzięki tym działaniom
    możliwe będzie wypracowanie w Grupie HVB oszczędności kosztowych związanych
    z zaopatrzeniem w wysokości 30 mln euro rocznie.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5015

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-26 13:49:23
    Temat: Re: Centralizacja w sferze zakupów Grupy HVB
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > możliwe będzie wypracowanie w Grupie HVB oszczędności kosztowych związanych
    > z zaopatrzeniem w wysokości 30 mln euro rocznie.

    No to moze zaoszczedza tyle, ze bedzie ich stac na zrobienie informacji
    o blokadach w Sezamie, o sensownych powiadomieniach nie wspominajac.

    O rany, jak mam juz tego banku dosc, a konto mam raptem od miesiaca. To
    jakas kompletna porazka. Dzisiaj ich zapytalem w Sezamie o to dlaczego
    nie widac ciagle mojej karty i gdzie jest informacja o blokadach. Jestem
    ciekaw co mi odpowiedza.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-04-26 13:52:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > No to moze zaoszczedza tyle, ze bedzie ich stac na zrobienie
    > informacji
    > o blokadach w Sezamie, o sensownych powiadomieniach nie wspominajac.
    (...)
    > Jestem ciekaw co mi odpowiedza.
    > Bartol

    Baaartol, ty to jakis dziwny :)
    Po cholere szukasz dziury w calym? Podoba ci sie w Inteligo, to tam siedz!
    :)
    Ja tam nie ruszam sie z Multi, bo ma wszystko czego potrzebuje. Inne banki
    sa tylko na dokladke :)

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-04-26 14:06:57
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Baaartol, ty to jakis dziwny :)
    > Po cholere szukasz dziury w calym? Podoba ci sie w Inteligo, to tam siedz!
    > :)

    To nie jest takie proste. Gdyby bylo, to bym o innym banku nawet nie
    pomyslal. Potrzebuje konta, do ktorego ma dostep osoba, ktora przebywa
    za granica i do Polski sie nie wybiera (to wazne jak sie okazuje), a do
    tego nie chce by ta osoba widziala co sie dzieje na moich "osobistych"
    kontach.

    Inteligo odpadlo bo:
    - jesli dam tej osobie swoj numer klienta, to bedzie widziala co sie
    dzieje na moim koncie podstawowym, a tego chce uniknac,
    - jesli ktos jest za granica, to kurier nie pojedzie i dokumentow nie
    sprawdzi, czyli konto wspolne odpada (zadne pelnomocnictwa nie wchodza w
    gre),
    - nie da sie zalozyc dwoch kont z dwoma roznymi numerami klienta, wiec
    drugie konto w Inteligo tez odpada.

    No i dupa. Chyba zrezygnuje z Inteligo jago konta "osobistego" i je
    udostepnie, a zostane "osobiscie" przy Millenium. Jakos powiadomienia na
    koncie "wspolnym" sa wazniejsze niz prywatnym, wiec musze pojsc na
    kompromis. Zgnily i wstreny. Brrrrrrr, ochyda, motyla noga.

    Bartol