  • 1. Data: 2009-02-25 12:35:06
    Temat: Centrozap niby w lesie ;-)
    Od: k...@p...onet.pl

    Centrozap Negocjacje z funduszem z USA Akcje za lepsze wyniki
    Przynajmniej 114 mln zl przychodów i 10 mln zl zysku netto
    chce w tym rolcu osiągnąć Centrozap.
    To odpowiednio o 200 i 265 proc. więcej niżw2008 roku.
    Katowicki holding musi wypracować takie wyniki, aby darmowe
    akcje mogli objąć uczestnicy programu motywacyjnego.
    W piątek walne zgromadzenie akcjonariuszy ma wydać zgodę
    na emisję na ten cel 5 mln papierów serii L (teraz kapitał dzieli
    się na 138,5 mln akcji).
    Cena emisyjna będzie równa wartości nominalnej i wyniesie
    1 zl (wczorajszy kurs to 63 gr). Centrozap sfinansuje emisję
    z tegorocznego zysku netto.

    Centrozap zaproponował też objęcie emisji akcji za30 mln zl
    Europejskiemu Bankowi Odbudowy i Rozwoju. Zaplaca po 1,00 zl za
    akcje....ciekawe ze tak po cichu po 0,62 zl. hehe

    kroovka

  • 2. Data: 2009-02-25 13:30:35
    Temat: Re: Centrozap niby w lesie ;-)
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    A jakieś nowości o Drozapolu, Famie, Ropczycach masz?

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-02-25 14:23:00
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > A jakieś nowości o Drozapolu, Famie, Ropczycach masz?

    Pewnikiem ma. Na razie jednak nie podaje, bo boi sie, ze zanim zdazy sie w
    pelni obkupic to kurs poszybuje pod niebo ;)

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2009-02-25 19:47:18
    Temat: Re: Centrozap niby w lesie ;-), o moi koledzy tez w lesie
    Od: k...@p...onet.pl

    witam-a macie informacje o postepach MCI IDM i Kghm panowie specjalisci?

    a ja na biezaco informuje ze na jakis czas-kazdy ma swoj rozum - wejscie w
    Centrozap-gdzie jesli pisze tzn ze juz jestem (w zarzadzie;-)) -
    ze ta spolka ma potencjal do 1,00 zl prawie 38%-jesli tego nie widzicie to
    znaczy ze nie do Was pisalem i nie badzcie tacy ubezwlasnowolnieni.
    to forum jak i inne maja na celu nie marudzic ale sugerowac i roznymi
    technikami pokazywac ciekaee objawy hossy na wybranych spolkach..nie chcecie
    czytac to jak widzicie moj podpis to omijajcie panowie.
    A ja powtorze-Centrozap da do konca kwietnia 38% zysku...czy to malo?

    pa-panowie

    kroovka

  • 5. Data: 2009-02-27 14:46:53
    Od: "re" <m...@g...pl>

    co oni uchwalili ze tak spadlo
    krowka nie rob jaj

  • 6. Data: 2009-02-27 17:24:30
    Od: k...@p...onet.pl

    > co oni uchwalili ze tak spadlo
    > krowka nie rob jaj
    ------------------------------
    pewnie ze nie-ja daje smietane .

    Co raczej nie uchwalili:

    - odlozyli uchwaly o emisji akcji po 1 zloty, czekajac pewnie na polaczenie
    glosowania nad tez emisja od razu dla EBORU i fundu ze Stanow-to spekuluje bo
    do toalety wyszlo im qworum..hehe

    i glosowanie zatem pozniej.

    Sadze ze chodzi jak nie wiadomo o co to o kase, chodzi o to ze Obie
    Instytucje wola sciagnac z rynku teraz wiecej tanich akcji i potem podciagnac
    kurs do 1 zlotego. Wlasciwie to mi to jest tez na reke , na kopyto, ..hehe,
    bo zbiore wiecej kasy i tez skupie co nieco siana po zlociaku.
    kroovka

    dzisiajszy spadek napoczatku tygodnia odejdzie w marzenia, ale dzisiaj mialem
    fart nawet -9% prawie..fajne to jest.

  • 7. Data: 2009-03-02 08:12:40
    Od: "re" <m...@g...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):