  • 1. Data: 2006-04-05 14:18:38
    Temat: Centrum Finansowe mBanku?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Czy macie jakieś doświadczenia z Centrum Finansowym mBanku (konkretnie
    chodzi mi o oddział we Wrocławiu)?
    Czy da się tam coś załatwić, dowiedzieć na temat kredytu hipotecznego?
    Czytałem tu o wielu problemach z terminowością mBanku, czy to Centrum
    Finansowe jest jakimś lekarstwem na ten problem? Da się tam załatwiać
    rzeczy mBankowe osobiście?

  • 2. Data: 2006-04-05 14:19:55
    Temat: Re: Centrum Finansowe mBanku?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jacek Popławski wrote:

    > Da się tam załatwiać
    > rzeczy mBankowe osobiście?

    Tylko sprawy kredytowe.

  • 3. Data: 2006-04-05 20:09:18
    Od: "Boa" <u...@u...wroc.usuntopl>

    > Tylko sprawy kredytowe.

    Nieprawda, wczoraj koleś przy mnie otwierał eKonto.
    Pozdrr.,
    Boa.

  • 4. Data: 2006-04-06 11:37:39
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Boa napisał(a):
    > Nieprawda, wczoraj koleś przy mnie otwierał eKonto.

    I jak tam jest? Czym to się rózni od normalnego oddziału banku?

  • 5. Data: 2006-04-06 18:02:42
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I jak tam jest? Czym to się rózni od normalnego oddziału banku?

    Tym, ze dopoki papier nie dotrze do centrali banku to konto masz nieaktywne.
    Pani/Pan w mKiosku nie moze nic zrobic poza przyjeciem zgloszenia.
    Nie mozna wplacic/wyplacic pieniedzy. Jest jedynie bankomat.wplatomat (nie
    zawsze).

    Pozdrawiam

    Marcin