  • 1. Data: 2009-07-09 18:11:55
    Temat: Certyfikat-Polbank
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Witam,

    Nie wzięłam kiedyś na poważnie tutaj czyjejś informacji, że jak nowy
    komputer to trzeba nowy certyfikat zainstalować.
    Miałam jakiś tam swój certyfikacik zapisany w plikach. Od jakiegoś czasu
    nie mogłam wewnętrzenego przelewu zrobić.
    Na infolinii powiedziano mi że kod błędu oznacza to, że przelew chciałam
    zrobić wieczorem albo w weekend i tak mogło być. Więc dzisiaj w dzień
    znowu się męczyłam. Nic z tego nie wyszło. Po ponownym zadzwonieniu na
    infolinię, podaniu informacji o błędach poinformowałam, że korzystam już z
    innego komputera, no i sprawa się rozjaśniła. Pan z infolinii cofnął mi
    certyfikat, a ja zainstalowałam od nowa. Przelew poszedł od razu.
    Ps. Zostałam poinformowana też, że w Operze przelew nie wyjdzie. Musi być
    tylko IE albo jeszcze jakaś przeglądarka (zapomniałam już jaka, ale
    Firefoxa ten pan nie wymienił).

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-07-09 19:08:35
    Temat: Re: Certyfikat-Polbank
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ps. Zostałam poinformowana też, że w Operze przelew nie wyjdzie. Musi być
    > tylko IE albo jeszcze jakaś przeglądarka (zapomniałam już jaka, ale
    > Firefoxa ten pan nie wymienił).

    nie ma to jak dobrze poinformowana infolinia :)
    opera od 10 nie miała z tym problemów

  • 3. Data: 2009-07-09 20:53:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    zlotowinfo pisze:

    > nie ma to jak dobrze poinformowana infolinia :)
    > opera od 10 nie miała z tym problemów

    Szkoda, że nie będę mogła sprawdzić, bo przelew w Polbanku robiłam
    sporadyczne. Forsa mi wpływa na konto ING Banku i z tego banku robię przelewy.
    Kiedyś tam, następnym razem "wystartuję" już z Opery. Teraz to byłam już
    zestresowana niemożnością wykonania przelewu przez certyfikat, którego na
    nowym komputerze nie było i chciałam jak najszybciej przelew wewnętrzny
    wykonać.

    --
    animka