  • 1. Data: 2006-05-16 17:15:40
    Temat: Certyfilat BPH - dla osób ubiegających się o kredyt hipoteczny
    Od: Kilew <k...@o...pl>

    Witam, mam do zaoferowania tzw CERTYFIKAT BANKU BPH który oddam za darmo a
    który starającemu sie o kredyt hipoteczny obnizy prowizje banku o 0,5% a
    ja jako posiadający juz taki kredyt skorzystam tez obnizeniem
    oprocentowania kredytu na okres 6 miesiecy. Naprawde polecam sam z tego
    skorzystalem podczas udzielania mi kredytu hipotecznego i zamiast 1%
    prowizji zapłacilem 0,5%
    pozdr.
    --
    Piotr Welik
    k...@o...pl

  • 2. Data: 2006-05-16 17:21:48
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Witam, mam do zaoferowania tzw CERTYFIKAT BANKU BPH który oddam za darmo a

    znowu z tym?

    tyle wziales kredytów hipotecznych w bph czy po prostu nikt tego nie chce?

  • 3. Data: 2006-05-16 17:31:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartek" <a...@t...pl> wrote in message

    > tyle wziales kredytów hipotecznych w bph czy po prostu nikt tego nie chce?

    Eeee... nowy dyrektor przyszedl, a on mlodym sprzedawca jest i chce
    zablysnac ;).

    MK

  • 4. Data: 2006-05-17 10:06:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    MK napisał(a):
    > "Bartek" <a...@t...pl> wrote in message
    >>

    > Eeee... nowy dyrektor przyszedl, a on mlodym sprzedawca jest i chce
    > zablysnac ;).

    To zdaje się nowa promocja BePeHahahahaha. Za nowego klienta dają 50 PLN
    - szczegóły dla zainteresowanych tu: http://www.przyjaznprocentuje.pl/ ;)

    --
    Pete

  • 5. Data: 2006-05-17 17:38:16
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > To zdaje się nowa promocja BePeHahahahaha. Za nowego klienta dają 50 PLN -
    > szczegóły dla zainteresowanych tu: http://www.przyjaznprocentuje.pl/ ;)

    Nie wiem czy z tezą Przyjazn procentuje zgodzą sie prowadzący placówki
    partnerskie Bph.

  • 6. Data: 2006-05-18 07:29:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    Bartek napisał(a):

    > Nie wiem czy z tezą Przyjazn procentuje zgodzą sie prowadzący placówki
    > partnerskie Bph.

    A od kiedy partnerstwo == przyjaźń? ;)

    --
    Pete

  • 7. Data: 2006-05-18 07:39:54
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > A od kiedy partnerstwo == przyjaźń? ;)

    Masz rację ;-)

    Ale na poważnie.
    Po tej ciszy jaka nastała po ogloszeniu fuzji w sprawie placówek
    partnerskich bph (co dalej z nimi?), czyli de facto kogos kogo powinno sie
    traktowac jak partnera biznesowego, czyli powaznie, jakos moje zaufanie od
    bph jako instytucji mówiąc eufemistycznie - nie wzrosło.