  • 11. Data: 2010-01-08 01:10:57
    Temat: Re: Cetelem - nigdy więcej
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-07 06:52, witek pisze:

    > bralem dwa kredyty w czerwcu.
    > Oba były na 0%.
    > Owszem, karta byla, ale obok kredytu. Nie dalo sie jej nie wziac, ale

    No właśnie - kiedyś dało się wziąć zwykły ratalny 0% (to kiedyś
    to nawet rok temu). Wiedząc od podszewki jak debilnym bankiem
    jest cetelem (no i złodziejskim ;) , sam kradłem w jego imieniu)
    ... myślałem, że tylko i wyłącznie cetelem aktualnie na rynku
    wciska 0% wraz z kartą ... a tu zonk. GE MONEY - z kartą,
    CETELEM - z kartą, LUKAS - nie wiem, bo wyje*ali go z większości
    sklepów w których w/w 0 % na dowód brałem ...

    Rzecz w tym, że marketingowcom odwaliło po prostu i nie idzie
    się opędzić od kredytówek.
    6008

  • 12. Data: 2010-01-08 02:09:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > No właśnie - kiedyś dało się wziąć zwykły ratalny 0% (to kiedyś to nawet
    > rok temu).

    pol roku temu tez.
    do tej pory splacam dwa cetelemy i jednego lukasa.
    normalne raty kredytu
    karte i owszem wcisneli, ale w lukasie wystarczyly przeczytac co sie
    podpisuje i nie podpisywac tam gdzie bylo o karcie
    w cetelemie czysto i wyraznie bylo napisane jak i kiedy zrezygnowac z
    karty lacznie z wzorkime na odstapienie.