  • 11. Data: 2003-01-21 17:31:55
    Temat: Re: Charge = obciazeniowa
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <
    posiada (...)

    > A Diners Club?

    nie posiadam, ale z tego co slyszalem to faktycznie DC
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-01-21 18:16:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > nie posiadam, ale z tego co slyszalem to faktycznie DC

    Amex rowniez. Nie ten Millennijny, ofkoz.

    Maciej

  • 13. Data: 2003-01-22 19:55:51
    Od: r...@p...onet.pl

    > Cytuję opis:
    > "Karta z odroczonym terminem płatności (ang. Deffered Debit Card) posiada
    > zbliżone zasady funkcjonowania jak w przypadku karty kredytowej.
    > (...........) Raz w miesiącu bank wysyła zestawienie transakcji wykonanych z
    > użyciem karty. Posiadacz karty zobowiązany jest spłaty całości zadłużenia
    > (nie można spłacić tylko części) w określonym czasie, np. w ciągu dwóch
    > tygodni od daty otrzymania zestawienia."

    Witam,

    Czasami to określenie (Deffered Debit Card) używane jest do embosowanych kart
    debetowych (myślę, że ze względu na opóźnienie w księgowaniu, ze względu na
    papierowy obieg dokumentów). Tak ujęte są np tutaj:
    http://www.mastercardeurope.com/consumer/sm_offline_
    debitcards.html

    Pozdrawiam,

    Roland

  • 14. Data: 2003-01-23 00:31:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > Chodzi chyba o to, ze w naszych polskich warunkacjh roznicy nie ma.

    Wedlug tego, co napisal, w ogole nie ma.

    > roznica pojawia sie np. w Ameryce, gdzie czesc Amexow bodaj jest
    > wlasnie kartami z odroczonym terminem platnosci.
    > Splacac trzeba (podkreslam czesc z tych kart) co miesiac - a rachunku
    > w banku ni ma ;)

    Nie moze byc karty bez rachunku.
    Roznica pomiedzy automatyczna splata z rachunku biezacego, a splata
    reczna nie wydaje mi sie istotna.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2003-01-24 08:17:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
    > Nie moze byc karty bez rachunku.
    > Roznica pomiedzy automatyczna splata z rachunku biezacego, a splata
    > reczna nie wydaje mi sie istotna.

    Rachunku w danym banku. Zeby miec KK - nie musisz miec rachunku w tym
    banku (owszem swoj numer karta ma ;).
    Ale popatrz DC juz wspomniany

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 16. Data: 2003-01-24 12:42:47
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote in message

    > Wedlug tego, co napisal, w ogole nie ma.

    Diners Club jest kartą z odroczonym terminem płatności.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski