eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 11. Data: 2011-07-25 08:19:39
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (25.07.2011 00:41), jureq wrote:
    > Dnia Sun, 24 Jul 2011 22:54:07 +0200, mvoicem napisał(a):
    >
    >> Co wstawiasz w (c) ?
    >
    > Jeśli dobrze pamiętam, to Polbank da ci do wypełnienia standardowy
    > formularz Visy.
    > Wzorzec np w Inteligo

    Da albo nie da. A jak da - to jeszcze nie znaczy że nie powie
    "autoryzował Pan tą płatność, proszę się dogadywać ze sprzedawcą".

    Pytanie - jaki przepis prawa lub regulaminu/umowy między mną a bankiem
    każe mu zwrócić mi kasę w przypadku kiedy sprzedawca mnie
    oszuka/splajtuje/okaże się niesolidny.

    p. m.


  • 12. Data: 2011-07-25 08:23:22
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Jul 2011 16:23:18 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

    > Sądzę że w Polbanku będzie podobnie, dlatego zawsze ryzykowne transakcje
    > wykonuję Citkiem lub mBankiem (mimo złodziejskich kursów) bo te banki
    > przynajmniej wiedzą co to chargeback i potrafią przeprocesować sprawę.

    Citibank nie wie co to chargeback!

    Już któryś raz przekonałem się że opinia
    grupy jakoś tak strasznie odbiega od rzeczywistości.


  • 13. Data: 2011-07-25 08:36:14
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 10:19:39 +0200, mvoicem napisał(a):

    >> Jeśli dobrze pamiętam, to Polbank da ci do wypełnienia standardowy
    >> formularz Visy.
    >
    > Da albo nie da.

    Da, da. Oni reklamacje kartowe po prostu przekazują do Visy. A Visa lubi
    dostawać standardowy formularz. Jak się napisze coś własnego to i tak
    każą wypełnić ten "standardowy" a "swój" potraktować jako załącznik.


  • 14. Data: 2011-07-25 08:51:21
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 07:59:41 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Jak składałeś reklamację? Przez www, telefon czy wizyta w oddziale?

    Załatwianie czegokolwiek odnośnie KK w oddziale Polbanku nie ma sensu (z
    wyjątkiem złożenia jakiegoś pisma) bo i tak dzwonią na infolinię.

    --
    Kojer


  • 15. Data: 2011-07-25 12:01:24
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 10:51:21 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Załatwianie czegokolwiek odnośnie KK w oddziale Polbanku nie ma sensu (z
    > wyjątkiem złożenia jakiegoś pisma) bo i tak dzwonią na infolinię.

    A to nawet lepiej, że nie muszę tam się jeszcze raz pojawiać, chociaż kto
    wie, zobaczymy co powiedzą na partyline.



    --
    xbartx


  • 16. Data: 2011-07-25 20:21:17
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    >
    > Jak składałeś reklamację? Przez www, telefon czy wizyta w oddziale?


    Przez WWW najpierw napisałem na początku, ale to tylko dało to, że przysłali
    list abym im to samo napisał na papierze.

    Dlatego potem leciało wszystko poleconym.

    Marvin


  • 17. Data: 2011-07-27 06:52:00
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 22:21:17 +0200, Marvin napisał(a):

    > Przez WWW najpierw napisałem na początku, ale to tylko dało to, że
    > przysłali list abym im to samo napisał na papierze.
    >
    > Dlatego potem leciało wszystko poleconym.

    U mnie na razie przekazano moją wiadomość jako reklamację do działu skarg
    i nawet od razu dostała nr sprawy. Napisano też że mają 30 dni albo i
    lepiej. Ciekawe co będzie dalej.


    --
    xbartx


  • 18. Data: 2011-08-02 14:00:39
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: xbartx <b...@h...net>


    No więc złożyłem przez www Polbanku prośbę o złożenie w moim imieniu
    chargeback do MC. Pani podesłała mi formularz na maila, który miałem
    wypełnić i odesłać. Nie obyło się oczywiście bez klasyki Półbankowej
    czyli napisano do mnie przez wewnętrzną pocztę, że mam wypełnić formularz
    i odesłać. Oczywiście jaki? Gdzie? Jak? Nie wiadomo. Dopiero jak się
    spytałem to poproszono o podanie maila. Formularz wraz z historią
    korespondencji złożyłem w oddziale czym też zrobiłem zamieszanie "jak
    to?", "a to tak można?" etc. Po jakiś ustaleniach Panie wzięły i
    zapakowały w kopertę do wysłania. W między czasie okazało się, że
    materiał musi dotrzeć w poniedziałek (wczoraj 01.08.2011) do 16.30 bo
    inaczej dupa. Nie wiem czemu i już myślałem, że po zawodach, bo trzeba
    wysłać faxem ale okazało się, po kolejnym telefonie, że mogę wysłać na
    maila. No i poszło. Zdziwienie nastąpiło moje dzisiaj, bo dostałem mail z
    PayPal, że wystąpiłem o zwrot kwoty za niezrealizowaną transakcję. Także
    szybko to idzie. Dziwne jest natomiast to że PayPal napisał o zupełnie
    innej transakcji niż tą którą reklamowałem. No ale to już nie mój
    problem, bo ja na swoim zgłoszeniu mam poprawnie.
    Ciekawe jak to się wszystko skończy.


    PS Teraz już chyba wiem dlaczego Allegro nie chce przyjąć ode mnie żadnej
    PzA płaconej przeze mnie kartą he he ;)

    --
    xbartx


  • 19. Data: 2011-08-04 07:33:16
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: xbartx <b...@h...net>


    No jestem w szoku. Napisałem maila do Polbanku, że z PayPal przysłali mi
    monit nie o tej transakcji co trzeba (i wysłałem jeszcze raz swoje pismo
    z opisem reklamowanej transakcji). Dosłownie za 2-3h już przyszedł z
    PayPal monit o "obciążeniu zwrotny" dla poprawnej transakcji. Należy
    pamiętać, że idzie to Polbank>MC>PayPal.


    --
    xbartx


  • 20. Data: 2011-08-09 11:05:29
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>


    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    news:j1dhvs$n6v$2@inews.gazeta.pl...
    >
    > No jestem w szoku. Napisałem maila do Polbanku, że z PayPal przysłali mi
    > monit nie o tej transakcji co trzeba (i wysłałem jeszcze raz swoje pismo
    > z opisem reklamowanej transakcji). Dosłownie za 2-3h już przyszedł z
    > PayPal monit o "obciążeniu zwrotny" dla poprawnej transakcji. Należy
    > pamiętać, że idzie to Polbank>MC>PayPal.
    >
    Czyli jednak w Polbanku a się da to zrobić ;-) gratulacje ;-)
    yossarian

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1