  • 1. Data: 2011-10-17 06:42:21
    Temat: [finał ostateczny] Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Odnośnie moich postów:

    z kronikarskiego obowiązku wrzucam ostateczną odpowiedź od banku. Jak
    radzono mi w poprzednim wątku zwróciłem się jeszcze raz do banku
    przedstawiając swoje stanowisko, jednak bank powtarza to samo jak mantrę,
    dlatego też chyba na tym poprzestanę i dam sobie spokój.
    Napisałem jak mi poradzono, że to bank a nie centrum autoryzacyjne
    powinno zająć się tą reklamacją etc. Odpowiedź jest ta sama:

    "W odpowiedzi na złożone przez Pana w dniu 22-09-2011r. odwołanie od
    rozpatrzenia reklamacji dotyczącej transakcji kartą MasterCard o numerze
    xxx na kwotę 110,99 GBP, uprzejmie informujemy, iż Bank podjął w sprawie
    przedmiotowej reklamacji wszelkie czynności możliwe do wykonania zgodnie
    z regulacjami międzynarodowej organizacji płatniczej MasterCard.
    Informujemy, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie a wszelkie
    wyjaśnienia zostały przedstawione w dotychczasowej korespondencji."

    Być może moim błędem było podawanie jakichkolwiek szczegółów przebiegu
    tej transakcji od początku a tylko należało podać, że reklamuję daną
    transakcję i tyle. Myślę też, że być może kwota transakcji, jest też już
    zbyt duża, aby bank mógł pozwolić sobie na jej bezproblemowy zwrot z
    automatu. Cóż jak się chce mieć dobry przelicznik, to gdzieś indziej robi
    się dziura ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-10-17 16:38:37
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 17 Paź, 08:42, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > zbyt duża, aby bank mógł pozwolić sobie na jej bezproblemowy zwrot z
    > automatu. Cóż jak się chce mieć dobry przelicznik, to gdzieś indziej robi

    A dostales w ogole od MasterCarda formularz chargebacku do
    wypelnienia?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2011-10-17 17:16:24
    Od: MK <m...@i...pl>

> [...]
    > zbyt duża, aby bank mógł pozwolić sobie na jej bezproblemowy zwrot z
    > automatu. Cóż jak się chce mieć dobry przelicznik, to gdzieś indziej robi

    Niestety po Polbanku nie ma sie czego spodziewac. Mnie ostatnio
    zalatwili w swoim konkursie rusz karta. Jestem w plecy iPada. Bank w
    odpowiedzi na moja reklamacje odpisal, ze cala sytuacja wyniknela z
    bledu banku, ale maja to w nosie, bo wg. nich pracownik banku
    dzwoniacy do klienta nie byl upowazniony do zasiagania zobowiazan i
    przekazywane przez niego informacje nalezy traktowac jako oswiadczenie
    wiedzy. Jest to dosc ciekawe podejscie, bo rodzi we mnie obawy co do
    zawierania jakichkolwiek umow droga telefoniczna z Polbankiem, np.
    ubezpieczeniowych z ktorymi tak usilnie dzwonia. Moze sie okazac przy
    wystapieniu zdarzenia objetego ubezpieczeniem, ze umowa nie zostala
    zawarta, a informacja przekazana telefonicznie byla tylko
    oswiadczeniem wiedzy, ze takie ubezpieczenia sa dostepne ;).

    Hehe... smieszne, ze do odpowiedzi zostal przeklejony fragment skryptu
    dla studentow, widac jakis stazysta dostal robotke ;)

    MK