  • 1. Data: 2002-05-06 10:50:13
    Temat: Chcę wygrać promocję w mBanku...
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chciałbym wygrać jakąś nagrodę w mBanku.
    Jeśli zamierzasz otworzyć rachunek w tym banku podaj mój numer
    przy wypełnianiu wniosku na stronie www: 03106842

    Dziękuję.

    Janek

  • 2. Data: 2002-05-06 20:14:21
    Temat: Re: Chcę wygrać promocję w mBanku...
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

> [...]
    > Jeśli zamierzasz otworzyć rachunek w tym banku podaj mój numer
    > przy wypełnianiu wniosku na stronie www: 03106842

    A je chce wygrac w totolotka dlatego jak trafisz na wygrany kupon przeslij
    mi go poczta na moj koszt odwdziecze sie.

    PRZESTANCIE JUZ Z TA PROMOCJA mBANKU !!!!!!

    Travis

  • 3. Data: 2002-05-07 12:37:26
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Proszę Was!!!
    Wpiszcie mój numer 03106842 przy zakładaniu konta.
    Obiecuję, że jak wygram w Toto to odpalę 10% Tobie.

    Janek

  • 4. Data: 2002-05-15 09:03:04
    Temat: 03106842
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Promocja nadal trwa...
    Jeśli zamierzasz otworzyć rachunek w mBanku podaj mój numer 03106842
    a byc moze uda mi się cos wygrac w tej promocji. Moze jakis drobiazg, wszystko
    jedno.. Z usług mbanku korzystam juz od ponad roku i polecam otwarcie tam
    rachunku wszystkim którzy maja dostęp do inetu.

    Janek

  • 5. Data: 2002-05-15 10:19:04
    Temat: Re: 03106842
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

> [...]
    > jedno.. Z usług mbanku korzystam juz od ponad roku i polecam otwarcie tam
    > rachunku wszystkim którzy maja dostęp do inetu.

    Czy mBank nie posiada jakiejs polityki antyspamowej?
    Np. kasowanie konta za spam? :)

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-05-15 10:23:21
    Temat: Re[2]: 03106842
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Wojtek,

    W> Czy mBank nie posiada jakiejs polityki antyspamowej?
    W> Np. kasowanie konta za spam? :)

    A kasa solidarnie przydzielana czlonkom pbb? Jeste za :)

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 7. Data: 2002-05-15 13:25:27
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Czy mBank nie posiada jakiejs polityki antyspamowej?
    > Np. kasowanie konta za spam? :)
    Aleś chłopino wymyślił, he, he....

  • 8. Data: 2002-05-15 13:43:35
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "Wojtek" <w...@w...pl> wrote in message

    > Czy mBank nie posiada jakiejs polityki antyspamowej?
    > Np. kasowanie konta za spam? :)

    Albo obniżenie oprocentowania... do (-1%) ;-))

  • 9. Data: 2002-05-15 15:49:13
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > Albo obniżenie oprocentowania... do (-1%) ;-))

    Albo wprowadzenie oplat takich jak w Inteligo ;)

    Wojtek

  • 10. Data: 2002-05-15 16:14:38
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > Aleś chłopino wymyślił, he, he....

    Przepros, skasuj konto w mBanku, wiecej nie spamuj.

    Wojtek