  • 1. Data: 2007-08-12 14:48:52
    Temat: Chcę założyć konto w ToyotaBAnk
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    Witam

    Chcę założyć konto w Toyota BAnk

    1) czy istnieje opcja założenia konta bez karty debetowe - nie uśmiecha mi
    się płacić 30 zł za kartę (chcę korzystać tyllko przez internet) czy komuś
    się to udało

    jeśli tak to gdzie to zaznaczyć wypełniając wniosek w internecie - czy jest
    tam taka opcja?

  • 2. Data: 2007-08-12 15:45:23
    Temat: Re: Chcę założyć konto w ToyotaBAnk
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 12 Aug 2007 16:48:52 +0200, Michał R. wrote:

    > 1) czy istnieje opcja założenia konta bez karty debetowe - nie uśmiecha mi
    > się płacić 30 zł za kartę (chcę korzystać tyllko przez internet) czy komuś
    > się to udało

    Jest taka możliwość.

    > jeśli tak to gdzie to zaznaczyć wypełniając wniosek w internecie - czy jest
    > tam taka opcja?

    Nie pamiętam teraz, ale nie kojarzę, żebym miał jakieś wątplwiości przy
    wypełanianiu formularzy.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2007-08-12 19:20:29
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    > Jest taka możliwość.

    A raczej "była" na początku. Później, gdy testowo chciałem załozyć drugi raz, to
    już nie znalazłem odpowiedniej opcji.

  • 4. Data: 2007-08-12 19:31:52
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    właśnie teraz próbuję i niestety nie chce mnie przepuścić muszę założyć z
    kartą

    a to mi się nie uśmiecha

    także ten bank już odpada a może jest jakaś opcja żeby zrezygmnować z tej
    karty - a może jej nie aktywować

    czy karta już przychodzi aktywna?
    i czy pobiorą prowizję od razu przy założeniu?

  • 5. Data: 2007-08-12 20:58:42
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Michał R. <m...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > karty - a może jej nie aktywować
    >
    > czy karta już przychodzi aktywna?
    > i czy pobiorą prowizję od razu przy założeniu?

    Na ich stronach widze, ze to sie teraz nazywa "konto z karta".

    Tak przy okazji - czy ubezpieczenia napewna sa opcjonalne? Bo w tOiP nie widze nic
    o dobrowolnosci, ale moze przy zamawianiu konta sie je zaznacza lub nie?

  • 6. Data: 2007-08-13 13:42:04
    Od: pwk <p...@p...pl>

    Nie ma możliwości otwarcia konta bez karty. Opłata jest roczna z
    możliwością jej zwrotu po roku, w którym obrót bezgotówkowy przekroczy
    na dana kartę 12 tys zeta.
    Karta przychodzi nieaktywna, można ja zwrócić bez aktywacji do 14 dni po
    podpisaniu umowy - w treści umowy zawarta jest jednak informacja, że
    wtedy bank obciąża za jej wystawienie.

    Teoretycznie istnieje wiec możliwość posiadania dalej konta już bez karty...

  • 7. Data: 2007-08-13 17:47:34
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    phi też mi 12 tys zł obrotu bezgotówkowego na siłe w zasadzie

    nie wiem jak grupowicze ale ja nie za wszystko płacę bezgotówkowo a więc
    trzeba ostro się napocić żeby takie obroty robić.

  • 8. Data: 2007-08-13 19:03:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > phi też mi 12 tys zł obrotu bezgotówkowego na siłe w zasadzie
    >
    > nie wiem jak grupowicze ale ja nie za wszystko płacę bezgotówkowo a więc
    > trzeba ostro się napocić żeby takie obroty robić.

    Same zakupy żarciowe w markecie: 250PLN/tydzień x 4 tygodnie/miesiąc x 12
    miesięcy na rok = 12kPLN.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 9. Data: 2007-08-13 19:20:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 13 Aug 2007 21:03:58 +0200, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Same zakupy żarciowe w markecie: 250PLN/tydzień x 4 tygodnie/miesiąc x 12
    >miesięcy na rok = 12kPLN.
    Nie przejadlbym 1000 zl miesiecznie w marketach :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 10. Data: 2007-08-13 19:24:12
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Same zakupy żarciowe w markecie: 250PLN/tydzień x 4 tygodnie/miesiąc x 12
    > miesięcy na rok = 12kPLN.

    Klamiesz. Czlowiek nie zje 300 kg ziemniakow tygodniowo ;)