-
1. Data: 2013-01-14 19:52:29
Temat: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>
Uległem reklamie,"złotoustemu" Prezesowi i postanowiłem
przenieść konto, kartę i limit debetowy do Sync'a. Wiem,
że to trudne, ale nie spieszyło mi się - zacząłem
oczywiście od rachunku, później karta kredytowa - na
razie wszystko OK. Zamknąłem kartę w poprzednim banku,
odczekałem miesiąc coby BIK to także zauważył
i złożyłem wniosek o limit debetowy. Byłem dobrej myśli:
doradca przepytał przecież mnie dokładnie przy wydawaniu
karty, nie miał żadnych zastrzeżeń, wstępna weryfikacja OK -
SMS i mail od Sync'a, że mam czekać na telefon doradcy.
Czekam więc, po tygodniu ciszy jestem lekko zaniepokojony
więc włączam czata z doradcą - wszystko jest OK, mam dalej czekać
na telefon. Po dwu tygodniach, jeszcze bardziej zaniepokojony,
łączę się na czacie z doradcą i tu zonk: Sync zakończył
procesowanie mojego wniosku i odmówił, i nie musi podawać
powodów! Ja to (prawie) wszystko rozumiem, ale dlaczego
przez dwa tygodnie "pies z kulawą nogą" nie zadzwonił
i nie powiedział: OK lub "mamy Pana w dupie"?
Po licho więc SMSy i maile z Banku zapowiadające telefon
doradcy? I dlaczego nawet słowa "Przepraszam" nikt mi nie pow... sorry
nie napisał a tylko "Nic więcej dla Pana nie mogę zrobić!"
A co Sync'u dla mnie zrobiłeś?
-
2. Data: 2013-01-14 19:59:51
Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
Od: osa <w...@p...fm>
W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 pisze:
> Sync zakończył
> procesowanie mojego wniosku i odmówił, i nie musi podawać
> powodów!
A czy od kilku miesięcy bank nie ma obowiązku podać przyczyny odmowy?
Mam tu na myśli faktyczny powód (niskie dochody, opóźnienia w spłacie),
a nie standardowy tekst: polityka banku nie pozwala na wydanie KK.
Wydaje mi się, że jak coś grzebali przy kredycie konsumenckim, to
ustawodawca wprowadził taki obowiązek. Czy jednak coś mi się pozajączkowało?
-
3. Data: 2013-01-14 22:21:58
Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
Od: RobertS <b...@x...pl>
> A czy od kilku miesięcy bank nie ma obowiązku podać przyczyny odmowy?
> Mam tu na myśli faktyczny powód (niskie dochody, opóźnienia w spłacie),
> a nie standardowy tekst: polityka banku nie pozwala na wydanie KK.
> Wydaje mi się, że jak coś grzebali przy kredycie konsumenckim, to
> ustawodawca wprowadził taki obowiązek. Czy jednak coś mi się
> pozajączkowało?
>
bank NIE MA obowiązku podawania przyczyny, a nawet gdyby miał to możesz
usłyszeń np. zbyt wysokie ryzyko dla banku (tak czasem podają przy
hipotekach) i bądź mądry co mieli na myśli
--
pozdrawiam
RobertS
-
4. Data: 2013-01-14 22:52:45
Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>
W dniu 2013-01-14 22:21, RobertS pisze:
>
>> A czy od kilku miesięcy bank nie ma obowiązku podać przyczyny odmowy?
>> Mam tu na myśli faktyczny powód (niskie dochody, opóźnienia w spłacie),
>> a nie standardowy tekst: polityka banku nie pozwala na wydanie KK.
>> Wydaje mi się, że jak coś grzebali przy kredycie konsumenckim, to
>> ustawodawca wprowadził taki obowiązek. Czy jednak coś mi się
>> pozajączkowało?
>>
>
> bank NIE MA obowiązku podawania przyczyny, a nawet gdyby miał to możesz
> usłyszeń np. zbyt wysokie ryzyko dla banku (tak czasem podają przy
> hipotekach) i bądź mądry co mieli na myśli
>
Ja to rozumiem. Sęk jednak w tym, że oni
w ogóle nie zadzwonili. Jak w tytule: OLALI KLIENTA.
-
5. Data: 2013-01-14 23:42:18
Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Mon, 14 Jan 2013 22:52:45 +0100, jo44 napisał(a):
> Ja to rozumiem. Sęk jednak w tym, że oni w ogóle nie zadzwonili. Jak w
> tytule: OLALI KLIENTA.
Cóż często gęsto to się zdarza w różnych a w zasadzie we wszystkich
bankach, także nie robił bym z tego tak wielkiego zagadnienia, szkoda
czasu ;)
--
xbartx
-
6. Data: 2013-01-15 07:50:05
Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
Od: TrzyLinie <t...@U...pl>
W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 napisał(a):
> Zamknąłem kartę w poprzednim banku,
> odczekałem miesiąc coby BIK to także zauważył
> i złożyłem wniosek o limit debetowy.
Dlaczego robiłeś to sam, zamiast powierzyć te zadania bankowi?
Tj. złożyć w Synku dyspozycję pozamykania wszystkiego w starym
banku i otworzenia tego samego w Synku.
--
TrzyLinie
-
7. Data: 2013-01-15 08:58:09
Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 07:50:05 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:
> W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 napisał(a):
> Dlaczego robiłeś to sam, zamiast powierzyć te zadania bankowi?
>
> Tj. złożyć w Synku dyspozycję pozamykania wszystkiego w starym
>
> banku i otworzenia tego samego w Synku.
Tak se ne da;)
-
8. Data: 2013-01-28 22:52:35
Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>
W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 pisze:
> Uległem reklamie,"złotoustemu" Prezesowi i postanowiłem
> przenieść konto, kartę i limit debetowy do Sync'a. Wiem,
> że to trudne, ale nie spieszyło mi się - zacząłem
> oczywiście od rachunku, później karta kredytowa - na
> razie wszystko OK. Zamknąłem kartę w poprzednim banku,
> odczekałem miesiąc coby BIK to także zauważył
> i złożyłem wniosek o limit debetowy. Byłem dobrej myśli:
> doradca przepytał przecież mnie dokładnie przy wydawaniu
> karty, nie miał żadnych zastrzeżeń, wstępna weryfikacja OK -
> SMS i mail od Sync'a, że mam czekać na telefon doradcy.
> Czekam więc, po tygodniu ciszy jestem lekko zaniepokojony
> więc włączam czata z doradcą - wszystko jest OK, mam dalej czekać
> na telefon. Po dwu tygodniach, jeszcze bardziej zaniepokojony,
> łączę się na czacie z doradcą i tu zonk: Sync zakończył
> procesowanie mojego wniosku i odmówił, i nie musi podawać
> powodów! Ja to (prawie) wszystko rozumiem, ale dlaczego
> przez dwa tygodnie "pies z kulawą nogą" nie zadzwonił
> i nie powiedział: OK lub "mamy Pana w dupie"?
> Po licho więc SMSy i maile z Banku zapowiadające telefon
> doradcy? I dlaczego nawet słowa "Przepraszam" nikt mi nie pow... sorry
> nie napisał a tylko "Nic więcej dla Pana nie mogę zrobić!"
> A co Sync'u dla mnie zrobiłeś?
Sukces!
Po 2 tygodniach oczekiwania na telefon złożyłem ponownie wniosek -
i podobnie jak za pierwszym razem został on wstępnie zaakceptowany.
Minęło następnych 10 dni i... zaskoczenie! Telefon od Synca!
Minęło kilka następnych dni i... mam! Debet w Syncu!
Najważniejsze nie rezygnować! Trochę to trwało (prawie miesiąc
i dwa wnioski), prawie straciłem już nadzieję, ale to dobre co się
dobrze kończy!