  • 1. Data: 2010-05-06 20:56:38
    Temat: Chciałbym móc powiedzieć premierowi Tuskowi w oczy: spieprzaj dziadu !
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    nawet za cenę wyroku sądowego, posłem nie zamierzam być;)

    http://kataryna.salon24.pl/178159,glos-z-kabiny

    a może łagodniej, nie badź świnią, zło uczynione w dwójnasób do ciebie
    i twojej rodziny powróci

  • 2. Data: 2010-05-06 21:17:02
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 6 Maj, 22:56, Charlie delta <c...@g...com> wrote:
    > nawet za cenę wyroku sądowego, posłem nie zamierzam być;)
    >
    > http://kataryna.salon24.pl/178159,glos-z-kabiny
    >
    > a może łagodniej, nie badź świnią, zło uczynione w dwójnasób do ciebie
    > i twojej rodziny powróci

    kataryna

    ta POsrana plota dziennikarskich sługusów z żółtej stacji - w domyśle
    "ląduj, dziadu" to moja myśl

    COPYRIGHT do mnie należy;)

    parę postów niżej